Kubuntu

Ko ir vieglāk atjaunināt? Windows 98 uz Windows 2000, Windows 2000 uz Windows XP vai Kubuntu 7.04 uz Kubuntu 7.10?

Labi, varbūt varētu nesalīdzināt tik krasi kā Windows 98 uz Windows 2000, bet ar Windows XP Service Pack uzlikšanu uz Windows XP varētu salīdzināt gan.
Daži bļaustās (boot.lv komentāri, forumi), ka Linux (pieņemsim, ka Linux ir Ubuntu. Tas tā, protams, nav, bet daudzi tā domā) esot slikts, jo pārāk bieži esot jāatjaunina. Pat pusgads nepaiet un jāliek jauns Ubuntais.
Nu tad, kā tur ir? Ko ir vieglāk atjaunināt?

Kubuntu GRUBam neesot foršais GUI. Varbūt vēl bezmaksas baltu zirgu?

Kādēļ es rakstu Kubuntu, nevis pareizo vārdu Ubuntu?
Tādēļ, ka:

Kubuntu is an official derivative of the Ubuntu Linux distribution using the KDE environment instead of GNOME.

Vajadzīgās saitiņas:

Upgrading from 7.04 (Feisty):
http://kubuntu.org/announcements/7.10-release.php#upgrade

Atved man Kubuntu:
https://shipit.kubuntu.org/

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Aleksejs  On Oktobris 22, 2007 at 12:01

    Hm… Tu nepareizi saprati mani ideju par to GUI. Kopumā ir labi, neko jau īsti labāku nevar izdomāt.

    Es tikai gribēju uzsvert to, ka Ubuntu instalators noklusēti neliek fona bildi tam GRUB’am, ka to dara Fedora.

    Es šoreiz nesienos klāt GRUB’am, bet Ubuntu.😉

  • BlackHalt  On Oktobris 22, 2007 at 12:27

    Daudz jau ko tur vēl varētu uztjūnot. Mani interesētu tieši pretējs variants: Minimāls GUI noklusēti un iespēja viņu uztjūnot pēc kaut kādiem parametriem. Uz SuSE (varbūt uz Slackware) bija tāda veida iespēja, ka pirmo reizi pie KDE palaišanas parāda vedni ar GUI konfigurēšanas iespējam.
    Piemēram, man nevajag tos efektus, pat noklusēto ekrāntapeti es negribu.

  • Aleksejs  On Oktobris 24, 2007 at 15:14

    Bet es gribu… Es nu tiem cilvēkiem, kas uzskata, ka programmatūrais ir jābūt smukai. Darbam ar datoru ir jābūt baudai, tāpat kā braukšanai ar mašīnu utt.

  • purvainais  On Novembris 1, 2007 at 13:22

    Aleksej, bauda ir strādāt teksta režīmā, uzņemt informāciju nepastarpināti, bez visādiem dīvainiem grafismiem – izņemot, ja skatos vai rediģēju bildes un/vai video. Visi tie grafiskie tā saucamai “logu” interfeisi ir tik nožēlojami, fundamentāli salauzta paradigma. Vai nu teksta režīms, vai arī darbošanās ar objektiem (kā spēlēs). Logi nav risinājums, bet nožēlojamas parodijas par lietojamību, vienkārši nekā labāka nav, tāpēc jālieto šis sūds.

