Vietnes ideja

Man ir ideja nacionālajai pašpalīdzības vietnei (NPPV). Varētu būt, piemēram, nppv.lv
Vietnē reģistrējas dažādi blogeri un citi mazbudžetnieki, kuru vietnēs ir izvietotas Google AdSense un citas reklāmās. Akcents tieši uz ārzemju reklāmām.
Tur viņi slēgtā lokā rīko klikšķinakcijas.
Skopumu, skaudību pie malas un vienkārši klikšķina uz citu, sistēmā esošo, reklāmām.
Tā nauda, tak, nāk tik un tā no ārzemēm un nevienam savējam netiek atņemts.

Es, starp citu, klikšķinu uz citu reklāmām tikai tādēļ, lai TAM TUR būtu kāds labums. Tas gan neattiecas uz visādiem DELFI utml. monstriem, jo tās reklāmas es bloķēju.

Jā, varat spiest te: http://red-colors.blogspot.com/

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • e  On Oktobris 24, 2007 at 7:06

    hmmm, bet tad vajag savākt pietiekami daudz tautas🙂

    un vispār vajadzētu sistēmu, lai tik, cik tu kādam uzklikšķini, tik arī tev uzklikšķinātu

  • BlackHalt  On Oktobris 24, 2007 at 7:28

    Nē. Tu sāc skopuļot un knauzerot.

  • Papuass  On Oktobris 24, 2007 at 10:13

    Nu ja būs apjomi pietiekami lieli, tad Google atkodīs, bet shēmu var attīstīt.

  • e  On Oktobris 24, 2007 at 14:37

    skopuļot ?🙂 bitīt matos, nē:/

  • PDSurf  On Oktobris 25, 2007 at 9:00

    Ideja kā māja, bet diez vai aizies, kaut arī es pats tādu varētu izmantot. Man blogā ir gooles reklāma, bet, cik redzu statistikā, neviens uz viņu neklikšķina. Bet nu atstāju tur viņu, lai stāv – nevienam jau netraucē😛

  • Olions  On Oktobris 25, 2007 at 11:15

    ieliktu man kāds googles reklāmu un skaitītāju, tad saklišķinātu kam vajag.

