Īsts mobilais telefons

Reāls mobilais telefons – Nokia 1200. Varēja gan būt mazliet lielākas pogas, lai var labāk trāpīt.

Nokia 1200

Plusi:
Domāts zvanīšanai;
Parastais monohromais displejs;
Nav digitālā fotokamera;
Nav MP3 atskaņotājs;
Nav video kamera;
Nav televīzors, radio, diktofons, Web pārlūkprogramma, ziemas riepas, sporta stūre;
Nav atlokāms;
Nav WAP;
Nav GPRS;
Nav Bluetooth;
Nav MMS;
Nav Maināmi vāciņi un citi sū.

Mīnusi:
Trīs spēles;
Polifoniskās melodijas (+-);
Lukturītis – gaismiņa;
Kaut kādas bildītes pie kontaktiem.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Raikons  On Novembris 28, 2007 at 22:57

    hmm… kāds tad izskatās nereāls?

    domāju, ka tas, ka telefonam ir waps ir tikai plus un parējām fīčām ar nav ne vainas. protams, telefons domāts zvanīšanai un sms, bet tas, kas viņam ir klāt, ir papildus. tad kāpēc to neizmantot?

  • ko6ka  On Novembris 28, 2007 at 23:02

    Kāda baterija?

  • BlackHalt  On Novembris 28, 2007 at 23:40

    Raikons, ir visādas gaumes. Var pusdienas (pirmais, otrais, saldais, kompots) ēst tā, ka to visu salādē gaļas mašīnā, blenderī un tad to gatavo putriņu izēst.

    ko6ka, BL-5CA, sarunu laiks: līdz 7 stundām, gaidīšanas laiks: līdz 390 stundām, jauda 700 mAh.

  • qqqq  On Novembris 29, 2007 at 5:41

    Tas vēl nav “riktīgais” (poly un bildīšu dēļ)😀
    1100 <– tajā ir spēks! Tikai nezinu vai vispār viņu kautkur vēl var dabūt (kādreiz ZZ izlozē varēja dabūt). Nokia pārtaisīja šo tālruni un nosuauca 1110i. Laikam 1100 vairs nepārdod. Tas bija feins un kompakts – telefons🙂

  • esuntu  On Novembris 29, 2007 at 6:27

    Domāju, ka nekorekti lielumu ir parādīt ar maizes riku. Es jau nezinu kas tā ir par maizi (rankas rudzu vai Lāču lielais kukulis), tāpēc mērogi nav īsti saprotami. Nākošreiz iesaku uzrakstīt arī maizes šķirni.

  • ParaTr00per  On Novembris 29, 2007 at 6:37

    motorola f3 forever😉 klaat pie iepriekshmineetajiem plusiem veel nau ne speeles, ne lukturiisha. baterija iet nedeelju. un veel modinaataajs speej pamodinaat mironi…

  • artursmednis  On Novembris 29, 2007 at 8:12

    plusu vairaak kaa miinusu – ideaali!

  • krelin  On Novembris 29, 2007 at 14:28

    Man, personīgi, daudzko izsaka svars. Tā piemēram vecā NOKIA 1610 (mana pirmā ”truba”) – izmēri, protams, milzīgi, bet attiecīgi svars, tādu ”pasēt” ir grūti. Tak uzreiz jūt, ka tāds svars pazūd. :>

  • 4e4en  On Novembris 29, 2007 at 15:35

    Būtu paņēmis pa pāris LS Nokia 3310!

    Es vēl tādu izmantoju, un esmu pat apmierināts. Priekš citām lietām, man ir citas ierīces – HP Lapsis netam, Zune mūzikai, Zābaks, lai tos kas uzprasās pasūtītu dirst.

  • BlackHalt  On Novembris 29, 2007 at 17:00

    krelin, jā, es arī domāju par svina klucīšu pierīkošanu😉

  • johny  On Novembris 29, 2007 at 21:00

    Man pasham sads ir, galvenais ka nak ar jauno ladetaju smalko un originalais ladetajs maksa 15 Ls, bet pats telefons ar jau ladetaju 39Ls:D Baterija tur nu ljoti ilgi starp citu:)

  • Olions  On Novembris 30, 2007 at 16:48

    Būtu pameklējis 6310

  • MZM  On Novembris 30, 2007 at 20:32

    Tīri neko, man tikai labāk patiktos STIPRI lielākas pogas un lielāks/kontrastaināks ekrāns – mana vecmāmiņa tad būtu riktīgi priecīga par tādu dāvanu🙂

  • Kirils  On Decembris 2, 2007 at 1:27

    shito es gribu nopirkt!

  • shz  On Decembris 4, 2007 at 8:29

    vareeji nopirkt Nokia DX200

