Apple fanātiem

Kā jūs tur caur savu `vienu klikšķi` uzstādāt un nokonfigurējat, piemēram, Apache, MySQL, PHP, Perl? Man tādas programmas ir vajadzīgas.

nē, bet uzstādīšana prasa ne vairāk kā 10 minūtes. Ui piedod, tas bija XP. 10 sekundes. Pārvelc uz mapīti un…viss.

nav jav jāvelk, tāpat arī no download foldera ies. mapītē jāvelk tikai lai viss vienuviet būtu.

Tālāk lasīt riskē pats. Negatīvisms, sviests un suds.
Vai tik nav tā, ka Apple fanātam diena nav izdevusies, ja šodien podā nebija laba dizaina balts sūds?

Pēdējā reize, kad tā pailgāk palietoju Macintosh, bija tad, kad tur pelei bija viena poga. Nezinu, vai tagad arī ir viena vai divas. Nelietoju, jo man tas gejisms viscaur nepatīk. Fani, protams, man var nopirkt un uzdāvināt pašu jaunāko MAC. Varēšu uz uberdizaina gabala uzlikt nesmuko māla puķpodu. Dāvinātājam varu piesolīt uzlabot sejas dizainu. Brilles izdauzīt.

Tie visi salīdzinājumi imac_vs_dell-1.jpg ir tāds cirvisms, ka man šķiet, ka daži MAC lietotāji ir iestrēguši attīstībā. Te atkal par to balto sūdu. Apple Inc. reklāmas triku vergi.

Ubuntu – Gutsy Gibbon.
Mac OS X – Leopard! LOL Nu tik ūberkruta! Tādi zīmuļi! Bļē! Es šodien savā geju klubā tēlošu leopardu. Es jūtu sevī apslēptu leopardu. Rrrrrrrrrrrrrrrrr. Agrāk tēloju pumu, jaguāru, pantēru, tīģeri. Ņāurrrrrrrrrr.

myself-linux

mac-vs-linux

ubuntuvsmacvspc.jpg (JPEG Image, 646×1091 pixels)
Varavīkšņainajiem: 11-08-07_3687.png (PNG Image, 566×253 pixels)

Comparison of BSD operating systems – Wikipedia, the free encyclopedia
Image:Science museum 025 adjusted.jpg – Wikipedia, the free encyclopedia
Image:Macintosh classic.jpg – Wikipedia, the free encyclopedia. Un tādā garā.

Man patiesībā ir vienalga (pajāt), ko jūs tur lietojat, bet šis ir yin and yang līdzsvara ieraksts Apple fanbojiem.

Ej dirst!

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

