Par ko rīt rakstīs Atoms?

Šis man tā kā būtu pēdējais piliens WP naglā.

tups.lv

Pārējie WPblogeri iet uz WordPress › Download un tur visādīgi darās un lasa: WordPress › Blog » WordPress 2.3.2

Varbūt vēlāk ielikšu arī fragmentus `Ko Varbūt uzrakstīs Worpress blogeris` no pods.lv, laacz.lv, uc.

P.S. Labi. Lai nav jāmin mīklas, lasīt Custom Query – WordPress Trac – Trac.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • atomsis  On Decembris 31, 2007 at 12:13

    vairs maniem rakstiem klaat netiksi, lai gan man pasham nesanaaca sho joku izstraadaat…

  • atomsis  On Decembris 31, 2007 at 12:18

    un liec vienreiz mieru manam hostingam :> un neurkjee🙂

  • Archijs  On Decembris 31, 2007 at 14:09

    Tas jau nav sasniedzams ar prieview, vai ne?🙂 Stulbi wordpresam sanāk, ka pēc “save” pilnīgi visiem ir iespēja apskatīties preview rakstam, un ja kas ir saglabāts, ievadi nākamo id un lasi. Tur pat urkšķēšanu nevajag, tikai bišķi loģiskās domāšanas.

  • atomsis  On Decembris 31, 2007 at 15:37

    Archij mulkjiibas, to nevar paskatiities taa….

  • BlackHalt  On Decembris 31, 2007 at 15:59

    Tur ir vairāki varianti. Viens ir tāds:
    /index.php/wp-admin/?paged={pēdējās arhīva lapaspuses id}

  • Aleksejs  On Decembris 31, 2007 at 21:43

    Hm… BlackHalt principā ir atzinies savā likumpārkāpumā. Tagad taču nekas netraucē viņu par to sodīt.🙂

    Bet ja nopietni… Tad man nav skaidrs, kāpēc pats lieto WordPress platformu, ja Tev tā tik ļoti nepatīk?

  • BlackHalt  On Janvāris 1, 2008 at 10:56

    Aleksejs, kur ta ir tas likumpārkāpums?

    Es izmantoju wordpress.com, kas tomēr ir liela atšķirība. WP ir kā tāda pašlaika konjunktūra, mode. Bet es varu aizbraukt uz mēnesi uz Kanāriju salām un nelauzīt galvu, ka man kaut kas būtu pašam jāatjauno iekš WP, jo te ir wordpress.com. Ja te kaut kas lūzīs, tad tikai tā pa krupnomu.
    Tiem, kas hostē paši savu WP drudžaini, katru dienu, jāseko līdzi WP ievainojamību atklājumiem, citādi kidrik pielavīsies diezgan ātri.
    Es, starp citu, agrāk izmantoju savu PHP dzinēju un jutos tīri mierīgi.
    Tagad es neredzu lielu jēgu tam, kaut gan nekur jau nav zvanīts, ka kaut kas nemainīsies.

  • Aleksejs  On Janvāris 1, 2008 at 19:37

    1. Nesankcionēta piekļūšana informācijai, bet informācijas īpašnieka atļaujas.

    2. Nu… Nav jau gluži tik drudžaini katru dienu jāseko tam visam līdzi. WordPress pats paziņos, kad ir iznākusi jauna versija.

  • BlackHalt  On Janvāris 1, 2008 at 19:53

    Kā man šitie LAMNET (kā izčakarēto prātu dvēseles stāvoklis) slepenās biedrības biedru demoģoģiskie `spriedumi` ir apriebušies.

    Te būs mans 1337 tais pretarguments, jo pārējos jūsu sektai nav jādara zināmi:

    …ja tas saistīts ar datu apstrādes sistēmas aizsardzības līdzekļu pārvarēšanu…

  • xlt  On Janvāris 2, 2008 at 11:43

    Aleksej, – a ja precīzāk – ar atsauci uz KL pantu?
    Atbildība iestājas par drošības līdzekšu “apiešanu”. Ja nav ko apiet un viss pēc būtības publiski pieejams, tad jau nav pārkāpums.

  • Jancis  On Janvāris 4, 2008 at 15:58

    būtībā ar sql injekciju atlasot tabulu datus get veidā arī viss kārtībā ja?😀

Trackbacks

