Feedburner

Ja jūs vēlaties lasīt šī bloka ziņas ar stundas, dienas nokavēšanos, tad varat noriskēt nomainīt normālo RSS barotni uz šo:
http://feeds.feedburner.com/blackhalt

Man no tā būtu vismaz šādi labumi:
Pieejami visādi topi;
Ja es izgudroju nomigrēt uz kādu citu servisu vai tml., tad es nomainu iekš http://feeds.feedburner.com/blackhalt tikai pāris rindiņas un jūs nemaz neko nenojaušat (gandrīz).

Jums lasītāji, labumus no http://feeds.feedburner.com/blackhalt diemžēl neredzu.

Kurš stiprs, tas var lietot abas RSS barotnes uzreiz un saprast atšķirības.

P.S. WordPressisti it kā kaut ko bur par to, ka wordpress.com lietotajiem būšot pieejama sava kaut kāda RSS statistika.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • 0nkulis  On Janvāris 15, 2008 at 14:57

    nu nu kāda dienas novēlošanās? ja uzliek, ka nopingo, kad ir jauns raksts, tad viss notiek momentā. Lai gan man liekas, ka arī tāpat visa kavēšanās ir labi ja dažās sekundēs

  • BlackHalt  On Janvāris 15, 2008 at 15:15

    Iekš wordpress.com neredzu tādu PING iespēju.

  • Taustiņklabeklis  On Janvāris 15, 2008 at 16:07

    Dažas minūtes – varbūt jā. Vairāk gan nav manīts.

  • Val  On Janvāris 15, 2008 at 16:19

    kāds nu tur dižais pamats iet uz feedburner. tāpat lasīšu tevi no wp fīda, lai topā tu būtu pēdējais.😈

    agrāk kaut kāda rss statistika jau bija wp.com, kaut kāpēc tika pārtraukta tā lieta.

  • BlackHalt  On Janvāris 15, 2008 at 18:34

    Man pašlaik caur Feedburner ir 2 lasītāji lol.
    Viens no tiem esmu es =)

