WordPress Categorie 1 WTF?

Man jau kuro dienu pēc kārtas blackhalt.wordpress.com adminī parādās mistiska kategorija ar nosaukumu 1.
WTF?
WordPress Bug? WordPress Security Bug?

Varbūt man tik tāds liktens?

Izskatās tā:

Categorie 1

Categorie 1

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Olions  On Februāris 4, 2008 at 8:18

    liktenis.

  • Sandis  On Februāris 4, 2008 at 11:01

    man arī tāda kategorija parādās. tas bugs, šķiet, rodas divu iemeslu dēļ. 1) tu pārsauc vai nomaini savu “Uncategorized” kategoriju. 2) saglabājot vai publicējot rakstu, nenorādi kādu konkrētu kategoriju.

  • BlackHalt  On Februāris 4, 2008 at 11:13

    Sandis, nomierinaji, ka man nav ta vienam🙂

  • Sandis  On Februāris 4, 2008 at 16:46

    Es visu laiku dzēšu to sūdu ārā, bet tas laiku pa laikam to divu augstākminēto iemeslu dēļ atkal parādās. Nu jā, žēl, ka neļāvu būt vienīgajam nabadziņam ar vieninieku😀

  • BlackHalt  On Februāris 4, 2008 at 17:05

    Oh, tad tas ir tomēr gļuyks.:/

  • Vigants  On Februāris 4, 2008 at 20:45

    MAn arī tāda ir un to ieliek automātiski, ja nenorādi kategoriju pie saglabāšanas…. domāju, ka tā ir visspopulārākā kategorija iekš WordPress…🙂

