Datuve.lv pwned

Datuve :: Datuve.lv vortāla paziņojums lietotājiem
Datuve.lv pwned
Tā bildīte nozīmē tikai to, ka LVnetā es sākšu izmantot Tor (anonymity network).

drunk_lizard, neviens jau nav teicis ka maksaats tiks par zagtiem un pavirshi tulkotiem rakstiem. Un es neesmu tas, kurš maksās, vai lems cik kuram maksāt. Kā jau es minēju iepriekš esmu tikai balss no tumsas.

Atoms* @ 2008.02.20 18:13 | Citēt

Admini vicina pirkstus:
Admini vicina pirkstus

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • artissco  On Februāris 20, 2008 at 18:29

    😀

  • atomsis  On Februāris 20, 2008 at 23:52

    kur tu galvu esi iespiedis ?

  • atomsis  On Februāris 20, 2008 at 23:52

    tu tik visur sazveerestiibas saskati nabaga blackhalt, kaa tu vispaar uz ielas vari iziet ?

  • BlackHalt  On Februāris 21, 2008 at 0:08

    Viena no sešpadsmit datuve.lv dzēstajiem komentāriem citāts:

    faq @ 2008.02.20 22:43
    Hehe. Ātri paskaitot 11 dzēsti komentāri, un 1 “moderēts”. Te, izskatās, kādam ir nepieciešama jau psihiatra palīdzība, psihologs vairs nelīdzēs.

  • atomsis  On Februāris 21, 2008 at 0:15

    un prichom tur es ? es esmu tikai admins liec man mieru. kaa arii manam serverim ko tu pastaaviigi urkjee.. neizaugushais bebis. atrodi tak darbu vienreiz vai varbuut kaadu sievieti kas tevi speetu apmierinaat ?

  • BlackHalt  On Februāris 21, 2008 at 0:42

    Šeit arī noderēs citats:

    ups, salauzu laikam tavu cms😦

    es tak neko, es gribeeju uztaisiit php f-ju ko izmantot lapaa:/ izdomaaju pameegjinaat ar nekaitiigu phpinfo()😦

  • atomsis  On Februāris 21, 2008 at 7:58

    nu demo versija ko visiem dot testeet un darbojoshaas lapa ir divas dazhaadas lietas manupraat.

  • atomsis  On Februāris 21, 2008 at 7:59

    + es pasaku ka es to izdariiju tikai paarbaudot produktu kuru iespeejams kaads no maniem klientiem izveeleesies. tas ir tikai dabiski ka es izveelos izstesteet produktu pirms saakt lietot vai ne ? a tu manu hostingu ne muuzham nelietosi, so peace !

  • zomg  On Februāris 21, 2008 at 10:20

    Cerams ka arī citi pieņemsies prātā un nelietos likroču hostingu.

  • Jancis  On Februāris 21, 2008 at 21:44

    beidz urķēt viņa serveri! gribi lai puisis raud?:/

