Čau, Valča!

Kā daib°vingZ?
Veltījums Valčam – 194. dziesma sānā ->.
Valcha vs Atoms
Bildi atsūtīja pa ē-pastu😛
Ļeņins pa kreisi?
Epastu izdzēsu kā spamu, kā jau pieņemts no *@datuve.lv, bet bilde palika kešā un sviesta maizē.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • krizdabz  On Februāris 21, 2008 at 21:55

    BH, tu takš esi aģents Šmārts!😀

  • atomsis  On Februāris 21, 2008 at 22:13

    tad es saprotu ka tev lietotaajs nav nepiecieshams datuvē ?

  • oollee  On Februāris 21, 2008 at 22:15

    Aģents Smits!🙂

  • BlackHalt  On Februāris 21, 2008 at 22:18

    atomsis, saprotu, ka draudi nav ņemami pilnā.
    Tu tak zini, ka man maksāsi autoratlīdzibu par maniem darbiem.

  • atomsis  On Februāris 21, 2008 at 23:20

    es ? kaadaa sakaraa tur es ? un par kaadiem taviem darbiem ? un kur ir kaadi draudi ? tikai jautaajums.

  • BlackHalt  On Februāris 21, 2008 at 23:22

    Uz jautājumu atbilde ir nē.
    Nez vai jums tur kāds prātīgs palicis ir ar?

  • atomsis  On Februāris 21, 2008 at 23:34

    nu gan jau, man seviskji personas kas tur uzturaas neinteresee.

  • Karnevāls  On Februāris 22, 2008 at 11:51

    Uzmanies BlackHalt! Latvijas blogosfērā klīst visnotaļ ticama informācija, ka resnais Atoms sit sievietes. Tāpēc esi gatavs, ka viņš varētu iesist arī tev. Bet tu, Atomsi, atceries, ka ģimene nav boksa mačs!

