Protams, ka es pārspīlēju!

1.
Viens dakteris man teica – Jūs neesat jucis.
Tak ta.
Bet imho, es daudz patiesības uzrakstu. Laikam.
Nē, nudien jucis!

Garām mājām garā vājie. Iet.

2.
Travian:
Battle report archive for online web based strategy Travian
Es esmu tas, kuru sasit lupatās. Iztiksim bez armijas. Stagnācija.

3.
MP3: Laibach – Krievija

4.
Man te pa labi. Es nezinu par ko šis bija domāts. Es zinu šīs datnes nosaukumu, kurā tagad drukāju – sadsdasdsd. Nav nekāda paplašinājuma. Vienkārši sadsdasdsd

5.
http://box.net/

6.
Jums ir ilūzijas par Birkavu (BSA)? Man nav. Svītrojam, jo baumas.

7.
Revolūcija gaida.

8.
Salīmēt mpg var šādi:

cd electricsheep-cache
cat *.mpg > all.mpg

Te vispār bija doma uzrakstīt par Electric Sheep. Es jau uzdrukāju, bet tas nekam neder un man apnika.

9.
Draugos.leve izmēģināju sarkanā paklāja efektu. Nepatika. Pastiprinājās lūgumi papildināt kredītiņus.
Tā kā es draugiem.leve (nu Libertam, ne jau tiem papildiniokartīti) tomēr kaut kādu santīmu uz pohām labsirdības uzplūdos ieskaitu, tad teorētiski ir mazāka iespēja, ka mani varētu adminrepresēt.
Kā datubāze, dažādām misijām lieliski noder.

10.
Dažus blogus esmu izlasījis pilnībā. Nū, kā avīzi, grāmatu. Piemēram jazeps.zilupe.com
nemirst.lv arī.
patiesi.lv arī.
Skat, kā iznāk – jazeps.patiesi.nemirst
Gan jau vēl kādu.

11.
Ā, bet te atkal bija nemirēju efekts, ka apmeklējums sašāva griestus. Man pat bail iedomāties tos nemirst.lv paša tūkstošus apmeklētāju, ja no viena maza, nemanāma linciņa uz šo blogu var saskriet tik daudz. Kādi 547 saskrēja. Tā vismaz man te raksta Blog Stats. Un no krutums.nemirst.lv 49. Pa trim dienām kopā tas.

12.
Ko tik te nevarētu sazīmēt kāds psihologs, psiho-vienalga.

13.
Mūsulaiku, mūsu laiku bildes saskatījos Mūsu vēsture 1985—2005

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • koko  On Februāris 28, 2008 at 23:01

    Savējo neesi izlasījis pilnībā?

  • BlackHalt  On Februāris 28, 2008 at 23:23

    esmu, hh

  • Valdis  On Februāris 28, 2008 at 23:49

    Nu gan sarakstīji penteri.

  • subjektiivais  On Februāris 29, 2008 at 9:02

    Sveiks BH! Lasu tavu blogu jau labu laiku, kādus divus, varbūt trīs gadus. Diezgan interesanti sanāca raksti iz IT puses, BET tā nesakarīgā puse par pārējiem rakstiem, kas viekārši liek domāt par Tevi – vai nu esi mākslinieks, vai jau diagnoze Tev sen ir uzlikta, bet Tu esi no tiem vieglajiem psihenes pacientiem, kurus laiž mājās. Piedod protams, apvainot negribu, bet man kā Tevi nepazīstošam cilvēkam tieši tā liekas, jo tās visas izdarības ar mērkaķi, tad tekstiņi – no sērijas, ko-es-tagad-rakstu-saprotu-tikai-es un varbūt vēl kādi 5 cilvēki. Protams, negaidu ar to, ka kāds rakstīs tur pavisam primitīvu tekstu savos blogos – tā ir mana maja, tas ir mans suns, un visu ar karoti ieliktu mutē, par kādu ultra-hiper-uber-personīgi-pārējiem-nesaprotamu sava bloga rakstu, bet pēdējā laikā pilnīgi jau bail par Tevi paliek, nezinu, es tāds vienkāršs cilvēks esmu, bet sakarīgi tas nav. Varbūt ieleic savā blogā sadaļu “Par sevi”, lai vismaz cilvēki, kas Tevi nezin, varētu virtuāli iepazīt, lai pirmajās 5 minūtēs nebūtu šoks par Taviem rakstiem.

  • BlackHalt  On Februāris 29, 2008 at 15:58

    subjektiivais, nav tagad lustes. Kad uznāks, tad uzdrukāšu kaut ko ari par IT, bet viss tak ir izlasāms manuāļos.

