Ubuntu 7.10 atjaunošana uz Ubuntu 8.04 pamācība ;)

Ubuntu

sudo update-manager -d

Viss🙂 Tā komanda arī ir visa pamācība. Smuki atjaunojas, apgreidojas. Iesaku. Tas, kas notiek pēc tam, vairāk attiecas uz gļuku ķeršanu.

Ja iepriekš ir kādi jautājumi `Kas notiks? Kas nobruks?`, tad tev nevajag atjaunot Ubuntu.

Kas nobruks? Viss nobruks. Daudz nobruks. Man nobruka:

Xi unable to resolve host. Tipa /etc/hosts bija jālabo. Nezinu, kādā sakarā tur ierakstos radās jauns bezsakars.
Vispār Xi sagāja mazliet sviestā. Nācās atkal labot /etc/X11/xorg.conf
Visādi stulbi sīkumi, kā piecas miskastes (atkritne lol). Tas tādēļ, ka no paneļa pazuda miskastes ikona, kas tur it kā bija, un es saklikšķināju pāris reizes Add to Panel miskasti. Tas ar GNOME. Man tak tur vēl ir KDE, bet to es neaiztiku. Un tādā garā. To nevar tā izstāstīt, tas ir jāizjūt.

Bez googles — mazliet bezceris.

Beigās viss kaut cik salīmējās un tagad man ir tie ļodzīgie logi (logi?). Domāju, ka tos ļodzīgos drīz atslēgšu.

Ļodzīgās, ļurīgās bildītes:
Ubuntu 8.04 (Hardy Heron) Ubuntu 8.04 (Hardy Heron) Ubuntu 8.04 (Hardy Heron)

Šodien pietiks mocīt.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Jancis  On Marts 7, 2008 at 8:58

    konfigurācijas apleti tādi paši? nav nekas krutāks? networkmanagerim bluuutuus telefona gprs izmanoshana veel nav iestraadaata? sisteema aatraaka kaa gutsy?

    vispaar ir jeega jau apdeitot?

  • Arnolds  On Marts 7, 2008 at 9:05

    Jaunajam Evolution it kā esot iešūta divpusējā integrācija ar Google Calendar. Varēji notestēt to.

  • BlackHalt  On Marts 7, 2008 at 9:40

    Es tik tālu vēl netiku. Uzmudrīju Compiz uz KDE un reportēju bugus.
    Darbam nav jēga apdeitot.
    https://wiki.ubuntu.com/HardyHeron/Alpha6

  • BlackHalt  On Marts 7, 2008 at 21:04

    Arnolds, notestēju, bet ņem vērā, ka Google Calendar lietoju pirmo reizi mūžā un Evolution otro.

    Man sanāca izspiest tikai vienpusēju datu novilkšanu no Google Calendar.

  • Jancis  On Marts 18, 2008 at 11:18

    Jaunais hardy evolution: core dumped😀
    damn.. kāds plugins no gutsy mani čakarē

Trackbacks

