(K)ubuntu piezīmes

Tux Turpināju Ubuntu Linux eksperimentus ar palielu lauzni.
Pēc dažādiem apgreidiem, mans Ubuntu nu ir pārtapis par Kubuntu. Es pat zinu, kā tas notika.
Pašlaik mans Linuxis definējas kā Kubuntu 8.04, kaut gan iesākumā tas bija bez K.
Smagās cīņās piedalās GNOME 2.21.92 ar ļurīgajiem logiem un KDE 3.5.9 arī ar ļurīgajiem.
Papildus paralēli uzstādīju arī KDE 4.
Tagad man ielogošanās izvēlnē ir gan GNOME 2.21.92, Fluxbox 1.0.0, KDE 3.5.9 (parastais) un KDE 4.0.2.
KDE 4 nav ļurīgo logu, bet ir pavisam citas labas lietas. Izskatās arī savāktāks.

Ā, mazzinātājiem – GNOME, KDE, Fluxbox un ir vēl citi – nav atsevišķas Linux versijas, tās ir tikai darba virsmas vides (Desktop environment).

Linux ir Linux kodols, Ubuntu Linux ir GNU/Linux (tautā – vienkārši Linux) distributīvs (Linux distribution).

Tagad nezinu, vai man jāraksta mazzinātājiem vai vairākzinātājiem? Vai kā piedzīvojumu? Tālāk turpināšu rakstīt piedzīvojumu.

GNOME 2.21.92 Fluxbox 1.0.0 KDE 3.5.9 KDE 4.0.2 Compiz

Kaut arī vienas pamācības stūrītī bija rakstīts, ka jāraksta, apt-get install kde4-core, es izvēlējos apt-get kde4 komandu.
Bet viss strādā.

Kaut kādā instalierēšanas brīdī skaisti atņirdzās Firefox, kurš 3 b 3. Turpmāk tas nosprāga vienmēr.
Veikls, bet nevisai loģisks apt-get remove firefox un apt-get install firefox mistiski augšāmcēla Firefox.
Firefox nosprāgšanas laikā, protams, nekāds bugreports izstrādātājiem nenotika, jo noklusētā pārlūkprogramma.

Pamazām jau sāk izkristalizēties domas par rīcībām, kas tiks veiktas stabīlās Ubuntu versijas instalierēšanas laikā.
Pašlaik manos plānos ir tikai stūķēt pakas, ņemt nost, karināt un lol. Mēģināšu šai buķetei pa virsu vēl uzlikt kādu Ubuntu Studio vai ko tml.

Tātad, kad iznāks stabīlā ubuntu versija, šādi eksperimenti vairs nebūs sevišķi prātīgi un nāksies šo to konkretizēt.

Domāju nelietot vairs vairākus logu menedžerus vienlaicīgi.
Pašlaik ļoti cerīgi skatos tieši uz KDE 4, kaut arī GNOME nav slikts.
Visādus GIMPus nāksies uzstādīt atsevišķi, jo tas bardaks, kas valda lietojot vairākus logu menedžerus ir par lielu.

Kas jauns ubuntu melnajos kodos un kas tur slēpjas, es pat lāgā nezinu, jo pārsvarā ņemos pa GUI.
Gribas kārtīgi izspaidīt podziņas. Domāju, ka tas viss ir aprakstīts versiju `kas jauns` dokumentos.

Zemāk maziņš ļurvideo (orģināls bija .ogg). Filmēju ar gtk-recordMyDesktop. Man ir arī rotējošais kubs ar 3D efektiem (Compiz), bet to uzfilmēt mans kompītis nepavilka.

Šis bija monoinstalfesta atklāsts.

P.S. Iesaitē, lūdzu, LV BloGTop 100+ (ALPHA).

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Mfz  On Marts 8, 2008 at 21:52

    Bling bling, mazas meitenes spiedz sajūsmā!

  • BlackHalt  On Marts 8, 2008 at 22:14

    Bling, bling — mazas meitenes manu blogu nelasa😛

  • Mfz  On Marts 9, 2008 at 0:11

    Hehe, būs jāiesaka😀

  • Oj.Ka.  On Marts 9, 2008 at 14:13

    riebj man visādi KDE, iespējams viņš uberīgāks par Gnome, tomēr tas dizains man uzdzen šermuļus, bļ*- pubertāti slimojoša tīņa baltie sapņi.

  • cyxob  On Marts 9, 2008 at 20:08

    mjā. kde tev tās vistains (vistisks)😛

