Vindou cilvēku pataisa stulbu

C:\Documents and Settings\bh\Desktop

vs

/home/bh/Desktop

Semantika.

Tu vari stundām klārēt, ka ZIP arhīvs NAV direktorija.
Uz Linux tas vienkārši tā nenotiktu.

Es domāju, ka Vindou sistēma ir apzināti radīta, lai kāstu naudu.
Jā, es varu stundām klārēt, ka ZIP arhīvs nav direktorija. Maksā! Bet tas nav godīgi, zinot, ka tā OS tam ir apzināti radīta.

Parādi konfekti, sāks sūkāt.
Vindou — Kapeiku pisēju OS.

Esi muļķis? — Lieto Vindou!
Zini kas ir cmd? — Lieto Vindou!
Tas cmd ir uz tava Vindou!
Esi muļķis? — Lieto Vindou!
M$istiem risinājuma nav!
Nav nākotnes.
Elles ugunis.

Es drīkstu teikt.
Jā, un te mans eksāmena rezultāts:]
computerfundamentalswinxp

Dažādu iemeslu dēļ (clo$ed source), vairak arī neizteikšos.

No M$ sistēmas katrs komentārs šeit maksā 10$.
No *nix — neko.

Katrs M$, kas nesamaksā man 10$ un komentē ir uzskatāms par pirātu.

Maksā vai zodz! (c)M$!

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Mfz  On Marts 28, 2008 at 15:51

    Aboļi, kur āboļi palika? Ak jā, pareizi, nav tak rudens.

  • esuntu  On Marts 28, 2008 at 16:00

    tas tā, bet
    C:\Users\bh\Desktop\

  • kidijs  On Marts 28, 2008 at 23:13

    hmm, esmu tev parādā 10$?
    es esmu mēģinājis sēdēt uz slackware un ubuntu (pirms gadiem 3?), bet tas viss beidzās ar to, ka es nespēju palaist spēlītes, uzliku windu un tālāk interesējos par komunismu, jep, varētu pat teikt, ka es esmu bezsmadzeņains tārps. “ak, būtu atsevišķs kompis, tur noteikti būtu linukss”, man nav.

    īsti nesaprotu loģiku tajā, ka visiem mikrosoftistiem, kas te posto ir jāmaksā tev 10$. Kāpēc ne 100? Bet pašlaik es esmu pārāk aizņemts ar sirošanu Anglijā (esmu taču pirāts, jarr!), tāpēc vēl nemaksāšu tev.

    asdfg, tu pavisam noteikti nespārdi.

  • pareizais  On Marts 29, 2008 at 10:10

    tagad no ērtuma puses skatories, izlasam iepriekšējo rakstu un šo un tagad ņemam Vindou programiņu Mazaika (guglē pavdītais laiks 38 sekundes) un 48 sekundēs bilde gatava. Nevajag tur pi**ties – piksealizēt, konvertēt samazināt utt., vis saprotams un pateikts priekšā, jānorāda tikai ceļš UN TAS IR VISS. Esmu 100% linux piekritējs, ko arī lietoju gan kā darba stacijas OS gan serveru gala OS. Kāda iksa pēc Tev pašam jā*is prāts, ja ir veidi, kā izdarīt visu vienkāršāk, varbūt problēma Tavā aizvainotībā pret kaut ko un principos, kurus nevari/negribi pārvarēt dēļ kaut kā. Uz Jelgavu arī var braukt caur Alūksni🙂

  • www  On Marts 29, 2008 at 10:11

    WUT

  • Cone  On Marts 29, 2008 at 14:14

    Katram sava mūža sāpe🙂

  • Jancis  On Marts 29, 2008 at 15:48

    haha, savlaik mans pirmais darbs bija simlinks no gnome-terminal uz cmd😀

    un kaa reiz shobriid esmu pieseedies pie sava CStrike kompja. hardy sapleesa manu cs. kaut gaadi gljuki peec apdeitiem:/

