W vs L attieksme

Jauna lietotāja nopērk datoru ar tur uzstādītu Linux vai Windows OS.
Kaut kas nobrūk programmatūras daļā.
Lietotāja prasa padomu specālistam.

Atnāk rūdīts Windows specālists.

Vai rūdītais Windows specālists izdzēsīs Linux un uzinstalēs Windows, vai labos Linux?

Atnāk rūdīts Linux specālists.

Vai rūdītais Linux specālists izdzēsīs Windows un uzinstalēs Linux, vai labos Windows?

Aptauja būtu:

Ko izvēlēsies rūdītais specālists?

Es netaisīju aptauju, jo es zinu rezultātus.
Attieksme man ir zināma.

Linux Windows

P.S. WP attēlu samazināšana == 0.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Ingus  On Aprīlis 10, 2008 at 6:55

    Atkarīgs no tā vai jaunā lietotāja ir smuka, brīva, utt.😀

  • zigmunds  On Aprīlis 10, 2008 at 7:11

    Linux nav priekš jaunās lietotājas. Viņai jebkurā gadījumā gribēsies windousu. Linux speciālistam nāksies piekāpties.

  • TokRa  On Aprīlis 10, 2008 at 8:28

    Es šais gadījumos parasti cenšos salabot Windows, tad atbrīvot kādus 5GB, kurp uzlikt Ubuntu ar dual boot — ar domu, ja nu tas Windows pēkšņi atkal nobrūk, lai paliek iespēja datoru lietot.

    Ahaa🙂

  • koko  On Aprīlis 10, 2008 at 15:53

    Es parasti salaboju to, kas labojams. Es jau neesmu vainīgs, ka lielākā daļa cilvēku ir mazahisti un lieto windows😀

  • marexz  On Aprīlis 10, 2008 at 20:50

    pilnigi PO kas pa OS, galvenais ka maksa par laboshanu🙂

  • 4e4en  On Aprīlis 11, 2008 at 0:09

    marexz, it sevišķi, ja maksā par stundām😀

  • r00m  On Jūnijs 7, 2008 at 22:47

    Paļubomu windowzists nonesīs linux’i un uzmetīs win, bet linux’ists labos to pašu win.

