Tautietis.lv

Ja godīgi, tad es paredzu:

Kā jau minēju, es negūstu nekādu finansiālo labumu no šī pasākuma (AdSense tāpat neviens nekliko :D), drīzāk izdevumus. Mans mērķis nav sasniegt noteiktu lietotāju skaitu un tad uzspridzināt saitu to piebāžot ar reklāmām. Es vēlos izveidot blogu bibliotēku.

http://senteevs.lv/?s=uzspridzin

Bet man nav žēl: Tautietis.lv

Pamēģini pats! Atkārto, piemēram, manu blogtop.lv. Atrisini tehniskās problēmas (blogtop.lv tās nav atrisinātas, jo serveris nevelk).

Tu varētu ar mani apvienoties😉 Bet man nepatīk WP risinājumi:/

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Toms  On Maijs 14, 2008 at 23:12

    Kādā sakarā WP risinājumi? Tautietis.lv nebalstās uz WP, bet gan uz http://www.esyndicat.com/.

  • BlackHalt  On Maijs 14, 2008 at 23:38

    PHP nuke risinajumi laikam tie nav.

  • Mad182  On Maijs 15, 2008 at 8:43

    Kaut kā galīgi nepiedur tas tautietis.lv
    Izskatās pēc kaut kādas aizvēsturiskas reklāmu direktorijas. Un tad vēl tas web2punkc0pistiski zilais gradients…

  • Senteevs  On Maijs 15, 2008 at 10:05

    Īsti neiebraucu raksta jēgā. Ko tu paredzi? Ka tomēr visu pielādēšu ar reklāmām?
    Skuju, puis. Ja būtu izlasījis visus rakstus, tad redzētu, ka vienīgā reklāma, kuru es būtu ar mieru ievietot ir 1 (viens!) banneris lapas augšdaļā, kur bija GoogleAds. Viss. Man pašmērķis nav uzbiezēt.
    Tiem, kas raud par līko kodu un dizainu. Kods nav mans, bet gan esyndicat.com, kā jau te minēja. Neesmu programmētājs, tā kā tur neko uzlabot nevaru. Dizains ir gatavs templeits ar nelieliem pielabojumiem no manas puses.
    Nav spiesta lieta izmantot. Šī kartotēka tika radīta cilvēkiem, kas nezin, ka tāds BlackHalts ir, nevis blogosfēras krējumam.

  • lol  On Maijs 15, 2008 at 21:44

    Pilns tīkls ar šitādiem *labdariem*, karotēku taisītājiem. Visi paņem vienu dzinēju un nu tik nesīs gaismu tautai, vai arī pelnīs lielu piķi.

  • b33r.us  On Maijs 18, 2008 at 12:22

    Agri vai vēlu, bet tam būs notikt.

