Hackers.lv pwned!

Pašlaik domāju, ko par to rakstīt.
Pienāciet atkal😉

Papildināts [04.06.2008]:

Kādam uz karstām pēdām par katru cenu ir jāatrod grēkāzis. Kādam visērtāk par grēkāzi nozīmēt ir mani.
Līdz ar to, tagad veidojas skaldi valdi princips.
Šī principa mērķis ir salaist visu pilnīgā tūtā.
Netaisos piedalīties šajās skaldi valdi skaidrošanās lietās.
Man ar to nav nekāda sakara.
Itogo – nekas vairāk arī netiks rakstīts.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • xmg  On Jūnijs 4, 2008 at 0:07

    ja jau LV zonas tīkls kā izrādās ir viens caurstaigājams sakņu dārzs visiem, kam nav slinkums pāris naktīs izraut cauri pāris grāmatiņas par serveru arhitektūru + datubāzu darbības principiem + programmēšanas valodu īpatnībām, tad paceļas jautājums par LV IT līmeni cilvēku galvās. Hackers owned by The Real Hacz0rz, gay ppl owned by own shit, krīt IeM u.c. lapas kā lapas rudenī. Defaced this, Hacked that, Owned by those. Vai nevajadzētu beidzot kautkā noskaidroties? papildus izglītoties? ētika?

  • Juris  On Jūnijs 4, 2008 at 0:18

    a varbūt hakeriem vajaga izglītoties, IT cilvēki nav dievi, visu paredzēt tie nevar, tieši tāpat kā programmu rakstītāji, pasties, kernelī diezgan bieži atrodas gudrinieki kas gudri apiet kaut ko, a jēga no tā kāda?
    Tā vietā, lai publicētu dumpus paziņojot no sākuma par caurumu ? vismaz kautkur, es tādu lietu esmu manījis, ak jā, petruha cik zinu ziņoja par caurumiem, cepuri nost, savukārt pārējiem pie dirsas, sak vazājiet mani pa tiesām.

  • x-f  On Jūnijs 4, 2008 at 6:32

    OMG U H4X0r3R teh l33t hAXoRZ.Lv!!1!

    Kaut kāds oksimorons sanāk.

  • xor  On Jūnijs 4, 2008 at 7:36

    a varbūt Jurim vajaga izglītoties? Neviens nav ideāls. Katrai lietai ir divas puses. Iņ un Jaņ. Es palasi wiki.

