Referendums

Es jau iepriekš domāju, ka netiks savāktas tās 453730 balsis, bet es tomēr aizgāju un nobalsoju PAR. Esmu izpildījis savu pilsoņa pienākumu.

Spriežot pēc balsošanas aktivitātes, Latvijā dzīvo ārkārtīgi daudz vienaldzīgu cilvēku.

:: CVK » Tautas nobalsošana 23.08.2008. » Balsotāju aktivitāte

Tiem, kas apzināti neiet balsot pat PRET, ieteiktu apdomāt, vai esat vispār vajadzīgi Latvijai?

Varbūt Īrijai esat vairāk noderīgi?

Varbūt Zimbabvei?

Redz, kādi smuki zvēriņi ir Zimbabves ģērbonī:

Zimbabves Republikas ģērbonis

Zimbabves Republikas ģērbonis

Cīši tautiski. Un tas cirvis un šautene, mmm.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • iivs  On Augusts 23, 2008 at 17:40

    Zimbabvei neder. Viņi nezin vārdu work un unity nozīmi.

  • Jeremy  On Augusts 23, 2008 at 17:57

    Tikai galēji bezatbildīgs indivīds šajā referendumā varēja balsot par.

  • BlackHalt  On Augusts 23, 2008 at 18:08

    Tikai sinočki un dočkas balsoja pret.

  • necro  On Augusts 23, 2008 at 19:45

    esmu jau domājis par savu vajadzību latvijai. izdomāju, ka nav vērts. katrs pats par sevi – cilvēki par sevi un valdība par sevi. tāda valsts man nav vajadzīga, es to neizvēlējos. tagad, kad varu izvēlēties, es izvēlos ko citu.

  • Cone  On Augusts 23, 2008 at 20:44

    No vienas puses man ir žēl, ka nevarēju nobalsot, jo Latvijā dzīvo gan ģimene, gan draugi, no otras puses, es apzinos, ka esmu zaudējis ticību tam visam jau sen – sities, cik gribi, nekas nemainās un laikam arī nemainīsies, kamēr uz gadu rinķi tajos krēslos sēž vieni un tie paši purni. Var jau riet par tādiem kā es, kuri aizbrauc prom, bet, tādā Latvijā, kāda viņa ir šobrīd, es nevēlos veidot savu nākotni, kurā ietilpst arī ģimene.

    Check to check, constant struggle to make the payments, working your whole life wondering where the day went… you can’t raise a family on minimum wage, why the fuck you think most of us are locked in a cage? /Immortal Technique/

  • Cone  On Augusts 23, 2008 at 20:53

    Bēdīgākais, starp citu, ir tas, ka aizbraukt prom nevar visi tie, kuri to gribētu, bet saprot, ka tas nav tik viegli, kad uzdod sev jautājumus like “Kur mēs dzīvosim? Kur mēs strādāsim un, ko mēs ēdīsim?” vai arī apzinās, ka, diemžēl, jau ir par vēlu…

  • kork  On Augusts 23, 2008 at 21:48

    Uj, turpini labāk rakstīt par tēmām, ko saproti, piedod, bet politika acīmredzami nav šai grupiņā.
    Pensiju sistēma iekš LVē ir sūkājoša, BET šie konkrētie grozījumi, tik tālu, cik es viņus esmu iepazinis, ir ļoti ļoti īslaicīgais risinājums, lai arī pat par risinājumu šos grozījumus saukt ir muļķīgi.
    Ja kaut ko reāli gribētos sakārtot, sākt vajadzētu, imho, ar pensiju 2 līmeņa pārvaldnieku uzraudzības sakārtošanu.

  • kork  On Augusts 23, 2008 at 21:54

    to Cone: tātad risinājums visām problēmām ir aizbraukt uz mazliet pārtikušāku valsti, kurā tev nav iespēju neko mainīt, un ļauties straumei?

  • Cone  On Augusts 23, 2008 at 21:58

    kork: tātad risinājums ir palikt un cīnīties līdz nāvei ar apziņu, ka tu tāpat nevari neko mainīt, kā pats izteicies?

  • uldis  On Augusts 23, 2008 at 22:10

    referendums nebija par izmaiņām pēc būtibas bet tikai par pagaidu risinājumu (lasi – piemaksu) līdz 2009.gada beigām.
    bet neaizgāju balsot es speciāli. tādēļ, ka tie pensionāri neaizgāja uz iepriekšējo referendumu. ar domu – ja jums ir vienalga, kā es dzīvošu rīt, tad man ir vienalga, kā būs jums.

  • kork  On Augusts 24, 2008 at 2:47

    Cone: nocitē mani, kur es esmu izteicies, ka tāpat jau nekas nav maināms?🙂 varbūt kādā depresīvā dienā ar lielām paģirām tā ar pasaku, bet nebūt tā nedomāju, viss šai pasaulē mainas un ir maināms.
    Uldis: abi referendumi, detaļās neiedziļinoties, bija opozīcijas reklāmas kampaņa, jāsaka visai dārga un uz nodokļu maksātāju rēķina

  • kas  On Augusts 24, 2008 at 2:48

    Nu Tev jeremi tiešām laiks piedalīties, vai tīties, kā Tu man pieriebi ar to ņemšanos laacz blogaa – neejeiet, nebalsojiet, tauta ir aunu bars, dieva dell nendoiet man tiesiibas vinnai vairaak kaa tagad ir… :/// Laimiigu cellu uz britāniju vai kur nu acis raada.

    Pilniigi piekriitu par to ja nepiedaliijies – nafig lv esi vajadziigs?! neesi!

    Bet demokratiju ap stuuri apveda bez muusu zinnas. Ja buutu abi referendumi kopaa, abi likumporjekti tiktu piennemti! Šajā pēdējā, būtu liels PAR skaits un daudz lielāks pret skaits, nekā tagad, nekonespētu neko padarīt, butu kvorums un pieņemts.
    Un 2ajaa kā reiz pietrūka to 150,000 pensionāru…. no visiem 500,000 toshiem Latvijaa.

    Man personīgi šī 23augusta nozīmē ir nekas salīdzinājumā ar iespēju, kāda bija 2augustā izmainīt valsts kursu uz demokrātiskāku un tas tiks padirsts.

  • x-f  On Augusts 24, 2008 at 10:34

    Cone, LOL. Labāk bēgt un attaisnoties ar “valdība sūkā, es jau tāpat neko nevaru”, nekā censties, emigrant.
    Ceru, ka Tev tur tagad šķiet daudz labāka dzīve un atpakaļ nebrauksi, “kad Rīga būs gatava”.

    BlackHalt, tas ir kaplis, nevis cirvis, Tu, cir.. pilsētniek!

  • Cone  On Augusts 24, 2008 at 14:13

    x-f: Pagaidām tik tešām man viss ir labi un vēl labāk🙂 Lai Jums izdodas un neaptrūkstas spēka censties.

  • geko  On Augusts 26, 2008 at 7:18

    es savukart nenobalsoju jo pazaudeju pasi😦

Trackbacks

  • By C10-H20-O » Mazliet politikas on Augusts 23, 2008 at 22:12

    […] Stulbākais slēpjas faktā, ka es, tāpat kā vairums, mēdz iespringt par visiem šitiem politiskajiem sūdiem. Te arī ir diskusija… […]

