Google-Chrome-*.png

Uz Windows. Sākumā pie instalēšanas man izmeta kļūdu, ka vot nav Windows Installer, bet es viņu neturu automātiski ieslēgtu.
Ieslēdzām Windows Installer un aidā!

Tagad manā kolekcijā ir vēl viens User Agent:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/525.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/0.2.149.27 Safari/525.13

Bet tā vispār — gļuks pamatīgs. Gan jau kaut ko salabos un uzlabos.

Varbūt pat Linux versiju izdomās.

Kaut kādas bildītes:

Official Google Blog: Google Chrome now live
Google Chrome – Lejupielādēt jaunu pārlūkprogrammu

Ieraksts vēsturei, tā teikt.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • es  On Septembris 2, 2008 at 22:07

    pirmais iespaids pozitīvs
    interesanti, ka importēja no mozillas visu (ieskaitot cepumiņus un paroles)

  • BlackHalt  On Septembris 2, 2008 at 22:11

    Man bišku salauza grāmatzīmes. Vairākas pazuda, jo tas brīnums tās grāmatzīmes, laikam, ņēma no bookmarks.html, bet Firefox 3 jau sen tur neglabā grāmatzīmes.

  • Req  On Septembris 2, 2008 at 23:36

    Strādā ātri, bet es tik sen nebiju redzējis TIK daudz reklāmu visās malās. Lietojot Firefox ar dažiem paplašinājumiem, par tām biju pavisam piemirsis🙂

  • Holmss  On Septembris 2, 2008 at 23:39

    Visu skaisti importēja no FF, gan vecās, grāmatzīmes, kopš ff2 laikiem pievienotās, gan to kuru šodien pievienoju FF3

  • Papuass  On Septembris 3, 2008 at 0:21

    BlackHalt, ja nekļūdos, Firefox grāmatzīmēm veidoja gan regulārus dump’us uz bookmarks.html, lai būtu arī cilvēku formātā savas grāmatzīmes iespējams sakasīt.

  • 4e4en  On Septembris 3, 2008 at 0:22

    Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

  • 4e4en  On Septembris 3, 2008 at 0:23

    Vēl viens screens:

  • BlackHalt  On Septembris 3, 2008 at 0:38

    Papuass, nezinu man tas Google Chrome kaut kā šķībi saimportēja Firefox gramatzīmes. Es pat noeksportēju Firefox gramatzīmes uz bookmarks.html, uzliku pa virsu profila direktorijā bookmarks.html failam.
    Hromam nesanāk izveidot man tādu pašu gramatzīmju joslu kā Firefox, jo trūkst gramatzīmes vai arī ir nezin no kurienes izrauts izkārtojums.
    Bet nu sīkums. Pašlaik mēģinu to brīnumu iekurbulēt uz Linux.
    http://dev.chromium.org/developers/how-tos/build-instructions-linux

  • Jancis  On Septembris 9, 2008 at 21:55

    jā, sanāca man abloms ar linux versiju..:/ nava.

