Izlaižam Windows Vista!

Tā vietā nāk progresīvākais Ubuntu Linux vai stabilais Windows XP.
Es gaidu, ceru uz nākamo Windows versiju.

Varbūt CERN (OMG!) dos kādu ideju tiem netalantīgajiem programmētājiem!
Jā, tieši netalantīgajiem (maksā naudu – kodēju).

Analoģijas meklējamas ar manu MySQL pieredzi. Es cerēju, ka tā kaka nosprāgs, bet nenosprāga. Nācās apgūt.
Bet šoreiz, es ceru būs savādāk.

Windows Vista esmu apguvis, tā teikt, atšķirībās pret Windows XP.
Tas (kaka) nav nekas jauns un nav nekas revolucionārs.

Es no nākotnes OS gaidu dažas elementāras jautajumlietas, izvēles:

1. Ir GUI un ir konsole (komandrinda blabla).
2. Nav vispār GUI.
3. Ir konsole un pārējo es izdomāju pats.
4. Ir tikai GUI.

Mercis

Mercis

EOF

Both comments and trackbacks are currently closed.
