micrec, doremi, lampa nabagu apartamenti, mītnes

Iekšā nebiju un netaisos.


Šajā ierakstā nav par modes tendencēm, bet par kriminālajiem grupējumiem Rīgā.

Šajā sakarā tieši negribētos pieminēt slavenos lamnet kompurantus Grafton.
Arī sprk.gov.lv nē.

P.S. Gaidīšu lasītāju AKKA/LAA mītnes foto.

Kas ir AKKA/LAA?

AKKA/LAA meklē jaunus datu nesēju nodokļa upurus | Pods.lv
AKKA/LAA rosina jaunas nodevas par zibatmiņām un mobilajiem telefoniem
MP3 gone (ļāūņš ļāčīš)

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • sivns  On Oktobris 3, 2008 at 23:08

    Varonis! Tev vēl tikai T-kreklu ar Če Gevaras ģīmetni un būsi īsts revolucionārs un visu nabago aizstāvis!

    Es reiz bērnībā (varēja būt 3.-4. klasīte), pēc nodarbībām skaistākajām klasesbiedrenēm demonstrēju kāds es varonis un uzkāpu kaimiņdārza ābelē zagt viņām ābolus. Tipa demonstrēju, ka man nospļauties, ka tie nav mana dārza āboli. Brīdī, kad biju nokļuvis līdz augstākajiem zariem, piebrauca kaimiņš ar savu žigulīti, izleca laukā un nolamāja mani tā kā mani savu mūžu neviens nav lamājis. Es turpat ābelē tupēdams pārstāju būt varonis un elementāri apčurājos.

    BlackHalt, mani personīgi tavs varonības demonstrējums nekā nerausta… Ja gribi patiešām kādu pārsteigt, aizej izvaro kādu sievieti, apelējot pie katra cilvēka tiesībām uz seksuālo apmierinājumu vai aplaupi pārtikas veikalu, norādot uz cilvēka tiesībām uz pilnvērtīgu ēdienu vai izdari jebkuru citu likuma pārkāpumu. Kaut kāds attaisnojums noteikti atradīsies…

    Lūk tev te piemēram ir atradies ģeniāls attaisnojums – es ieriebju AKKA/LAA. Pizģec kas par intelekta lidojumu! Kaut ko tādu var izdomāt laikam tikai piektdienas vakarā…

  • BlackHalt  On Oktobris 3, 2008 at 23:14

    sivns, pag! Zaglis jau esi tu un tev līdzīgie!
    Bet jūsu ir daudz (Ūdensgalvā dafiga).

    Nekas. Gan jau kaut ka tiksim galā ar mēsliem.

    Korumpantu zombētie varētu tikt ārstēti maigās psihslimnīcās.

    Es tiešām domāju, ja tu un normunds (pods.lv komentāri) dzīvojat veltīgu dzīvi, bet man nav tiesību jūs nosodīt.

    Bet aizsargāt sevi un savus tuviniekus no sivns un normunds līdzīgo izdarībam ir mans pienākums.
    Labāk jau nebūtu jūs dzimuši.

    Es neredzu jēgu, kādēļ tādiem mēsliem būtu jāpastāv.

    Es iedomājos, ja es satiktos Rēzeknē ar tādu sūdu un es būtu spiests verbāli komunicēt.
    100% tu pakļautos man. Garantēju.
    Un pamazām kļūtu par cilvēku.

    A, te – mēsls.

    Tas nav spēka jautajums, tas ir saprašana.

    Jā, un piedod par lamām. Man tā bija ērtāk, jo IRL tu jau būtu dabūjis pa ģīmi.

  • AbeX  On Oktobris 3, 2008 at 23:50

    Если у каждого жителя Латвии (примерно миллиона два) взять всего по 1 сантиму… Получится 20 штук латов. А если по 3 лата? 6 миллионов? Ладно, не у всех есть мобила или компьютер. Но сколько у одного человека может быть разной техники? У меня лично 2 мп3 плеера, 2 мобилы, 2 харда в компе, один лежит просто так, десяток флешек и карточек памяти. Дисков… Много. А если возьмём новое поколение пятиклассников? Это гораздо больше чем по одному устройству на каждого жителя. Тобиш намного больше 6 миллионов латов.

  • sivns  On Oktobris 3, 2008 at 23:53

    Zin kāda atšķirība starp tevi un laacz? laacz nav apmierināts ar AKKA/LAA, laacz, iespējams, nav apmierināts ar pašreizējo Autortiesību likuma redakciju, iespējams – ar likuma realizāciju dzīvē, bet viņš tomēr respektē likumu (izņēma tak MP3 pēc pieprasījuma).

    Bet tu esi kruts… MEGA-kruts… tu čurā uz Autortiesību likumu un atslaukies ar Satversmi. Tavs galvenais arguments ir spēja sadot kādam pa ģīmi (nav šaubu – šai ziņā tu esi profesionālis), jo cita veida argumentus (pat kaut kādu atblāzmu no termina “arguments”) es te neredzu.

  • BlackHalt  On Oktobris 4, 2008 at 0:01

    sivns, jā es uzskatu, ka autortiesību likums ir lieks.
    Uzmini kāda man ir izglītība un cik tā saucamo autortiesību aizsargātu objektu es esmu radījis?

    Un par ģīmi – vajag rēķināties arī ar sētniekiem!

  • sivns  On Oktobris 4, 2008 at 0:15

    BlackHalt, sāc slīpēt savus argumentus un pārskaitīt sevis radītos autortiesību objektus un vākt cita veida statistiku, jo es šo te: http://sivns.wordpress.com/2008/10/03/eksperiments-notiesa-blogeri/

    domāju pavisam nopietni. Galu galā, nav tak 1. aprīlis… viss ir bez jokiem. Saderam uz 100Ls, ka rīt iesniegšu iesniegumu par BlackHalt pārkāpumiem!🙂

  • BlackHalt  On Oktobris 4, 2008 at 0:35

    sivns, 100 LS no tevis!
    Ļoti labi.

  • sivns  On Oktobris 4, 2008 at 0:37

    🙂
    Arlabunakti, BlackHalt!🙂

  • anoniims  On Oktobris 4, 2008 at 0:40

    sivns, tev taču nav visi mājās, ko?

  • BlackHalt  On Oktobris 4, 2008 at 0:50

    Tev taisnībā, bet mēs ar viņiem tiksim galā.

  • sivns  On Oktobris 4, 2008 at 1:03

    Ja man nav taisnība un BlackHalt ir perfekti iekļāvies visās likuma normās, tad taču nav par ko satraukties. Var taču gadīties, ka BlackHalt ir saņēmis oficiālu atļauju, piemēram, no Prāta Vētras publicēt viņu dziesmas savā lapā. Var jau gadīties.. Kāds uzspļauj Autortiesību likumam, kāds Civillikumam, vēl kāds – Krimināllikumam… Tādu uzspļāvēju ir pa pilnam un BlackHalt te ar neko īpašu neizceļas. Vot Madonā džeks pārzāģēja meiteni uz pusēm un nogremdēja upē… Varbūt izklausās šaušalīgi, bet ko ta viņš – patiesībā tik uzspļāva vienam pantam Krimināllikumā.. BlackHalt, cik es saprotu, uzspļauj veselam likumam. Varbūt AKKA/LAA dara daudz muļķību, bet BlackHalt jau nevēršas pret AKKA/LAA, bet gan pret mūziķiem. Nu katrā ziņā, lai rīt policija un AKKA/LAA tad arī risina tālāk lietas – labprāt deleģēšu viņiem visu tālāko tiesvedību.. viņiem noteikti lielāka pieredze.

  • human  On Oktobris 4, 2008 at 2:48

    tādu idiotu, kā sivns vēl virtuālajā vidē nebiju “saticis”

    ja godīgi, tiešām Tev pa zobiem gribētos iedot – izgājieni, kā mīkstam skuķim

  • Mr.SergE  On Oktobris 4, 2008 at 5:21

    Pizduj. Zajebaļi. Visi. AKKA/LAA tai skaitā.

  • sivns  On Oktobris 4, 2008 at 8:35

    human, uztaisi kādreiz kaut ko zagšanas vērtu un tad parunāsim… MP3 formāta izgudrošana mūzikas kopēšanu un publicēšanu ir padarījusi par tik pašsaprotamu lietu, ka lielākajai daļai jau sen pievērušās acis uz to faktu, ka tas ir pārkāpums un nav nekas lepošanās vērts.

    AKKA/LAA ir izdomājusi absolūti stulbu ideju – iekasēt nodokli par tukšajiem datu nesējiem un tāpēc stulbums tiek piedēvēts visām viņu aizstāvētajām pozīcijām, tai skaitā Autortiesību likumam, bet ar autortiesību principu viss ir vislabākajā kārtībā, jo ja nav jēdziena par autortiesībām, tad visticamāk nav jēga arī īpašumtiesībām un es varu iet BlackHalt un human dzīvoklī un ņemt, ko gribu. Un ja kādam būtu kādi iebildumi, tad uzreiz pa ģīmi un pa zobiem, jo kas tie par mīksto skuķu izgājieniem – neļaut ņemt mantas no sava dzīvokļa.

    Ja gribas no sirds uzspļaut autortiesībām, piedāvāju aiziet uz grāmatnīcu, nopirkt kādu jaunāko grāmatu, ieskenēt un publicēt savā lapā. Paskatīsimies, pēc cik ilga laika pie jūsu durvīm klauvēs policija. MP3 publicēšana ne ar ko neatšķiras. Nevajag sevi mānīt – ne ar ko neatšķiras!

  • BlackHalt  On Oktobris 4, 2008 at 14:44

    Vēl viens damagogs.

    Šitā dara tie korumpantu cūkas. Salīdzina ar IRL pilnīgi nesakarā.

    Autorību nekad neesmu rosinājis atcelt, bet tos fakin Autortiesību murgus gan.

  • sivns  On Oktobris 4, 2008 at 18:52

    Uldi, lūdzu, konkrētāk! Citādi es nesaprotu, par kuriem konkrēti autortiesību murgiem ir runa..

  • BlackHalt  On Oktobris 4, 2008 at 19:02

    Artūr, iesniedzi to iesniegumu policijā?

  • sivns  On Oktobris 4, 2008 at 19:07

    Jā, Gogoļa ielas iecirknī, ja interesē pavisam konkrēti. Un pirmdien AKKA/LAA saņems tavas mājas lapas saglabātās kopijas (man jau bija aizdomas, ka nomīzīsi un izņemsi, tāpēc laikus parūpējos par lietišķajiem pierādījumiem). Un atšķirībā no Tevis, kas mani ir identificējis tikai pēc manis paša publicētā mp3 manā blogā, es par tevi zinu kudiš vairāk detaļu.🙂

  • BlackHalt  On Oktobris 4, 2008 at 19:39

    Par detaļām gan nevar zināt.

    Skrienot pa mežu, nelietojot Tev paredzētās -0.5 brilles neesi mazliet apdauzījis galvu?

    Man 27 gados arī bija -0.5

  • Uldis  On Oktobris 4, 2008 at 20:00

    Sist, policija, iesniegums… vai tad tik liela sāpe, ka nevar mierīgi pie alus kausa visu noskalot?
    Manā bērnībā Leopolds teica- Rebjeta, davaiķi žiķ družna.

  • Alans Milns  On Oktobris 4, 2008 at 20:58

    “Labāk jau nebūtu jūs dzimuši.”

    Te nu es arī mazliet jūtos vainīgs…🙂

    Nu, duraki… Abi divi. Ko lai te vēl tā maigi piebilst.
    Viens sola otru cietumā gandrīz vai iesēdināt, otrs pirmajam – pa zobiem. Es nezinu, kas tu esi, bet zinu, kur tu dzīvo, u.t.t.
    Tā kā Artūrs 100Ls nav zaudējis, viņš var to iesniegumu aiziet un droši izņemt. Citādi izsēdināšu kaut kur starp Smilteni un Valku. Tā arī pasaki, ka tas gājiens bija sakarā ar derībām.
    Izrediģējiet savus blogus, izņemiet svešus autordarbus (skaņu, bildi (tie PV puiši sivnam mājās uz paklāja guļ un pozē?, u.tml.). Atstājiet tikai savus. Varbūt vispirms jāatceras tautas gudrība par baļķi un skabargu? Citādi abus iesūdzēšu policijā.🙂
    Varbūt pa vakariem, kad nav ko darīt, labāk aiziet uz kādu slimnīcu un padežūrēt par sanitāru, nevis darīt muļķības virtuālajā vidē.
    Acis kaķēniem atveras pēc desmit dienām kopš dzimšanas, cilvēkiem laikam krietni vēlāk. Diemžēl, dabā tā iekārtots…
    Kādi vēl likumi! Kurš likums ir rakstīts cilvēkiem? Ir tūkstošiem autoru, kam uz to autortiesību likumu no augsta kalna, tā teikt. Tie, manuprāt, ir īstie autori. Tie, kas vēlas raust naudu ar nereāliem paņēmieniem (aizsargāties pret kopēšanu tur, kur tas principā nav iespējams), prasa, lai būtu tas likums. Nevajag nodarboties ar jaunradi, ja tā plānota kā peļņas avots. Nu, nevajag!
    BlackHalt, Rēzeknē diez vai ir vērts satikties to aktivitāšu sakarā, par ko esi Rēzekni pieminējis🙂

  • Jānis  On Oktobris 4, 2008 at 21:30

    Sivn, tu esi tiešām debils vai tikai izliecies par tādu???

  • Alans Milns  On Oktobris 4, 2008 at 21:37

    Dzīve ir gara…
    Esmu bijis tajā “akā” un tieši kā autors. Taču tajā mirklī par peļņu domāja citi. Reiz senos laikos uzveidoju vienu mazu programmiņu, kuru piedāvāju kādai palielai firmai. Tālāk sekoja tīri juridiskas procedūras, viena no tām bija arī akas apmeklējums. Nu, tā tajā biznesa pasaulē ir iekārtots. Pēc tam vairs arī pats nedrīkstēju rīkoties ar to programmiņu iedošanas un dāvināšanas jomā. Starp citu, darba instrumentu (toreiz, Borland C++), gods godam, arī tā firma man uzdāvināja.
    Tad, lūk, katru stīgu uz ģitāras vajadzētu aplikt ar nodokli par katru uz tās nākotnē nospēlēto skaņu. Tāda ir biznesa pasaules filozofija. Un, ja nebūtu GNU licencētās pasaules, liktos, ka viss ir pareizi. Taču ir šie brīvmākslinieki, un vienīgais, kas tiek paģērēts – ja tu ieliec savu pievienoto vērtību, dalies ar citiem.
    Salīdzinājumi ar tomātiem un gurķiem nav korekti – tie nav pat tuvu kopējami objekti. Es domāju, ka visi piekritīs – paņemt svešu (varbūt pat nopirkt) un tirgot to tālāk, paturot visu naudu sev – lūk, tas ir pa purnu sitams. Ja no katra mp3 diska vai vienkārši kāda kopēta diska, ko pārdod tirgu, atbilstošus procentus šie tirgotāji maksātu autoriem, why not?
    Kad “atveras acis” mēs varam dzīvot pēc vispareizākajiem likumiem pasaulē – nerakstītajiem likumiem – uzticība, godīgums, patiesīgums, draudzība, cilvēcība ir šo likumu atslēgvārdi.
    Atvainojiet par patētiku.🙂

  • driks  On Oktobris 4, 2008 at 22:12

    Njā. Gribējās jau nokomentēt tajā jaunā cilvēka mega rakstā, bet diemžēl jaunais cilvēks bija noraustījies un komentārus atslēdzis. Lūk tad Padomju folklorā bija tāds tēls Pavļiks Morozovs. Ja gadījumā neesi informēts, tad palasies šeit http://en.wikipedia.org/wiki/Pavlik_Morozov
    Abstrahējoties no tieši radniecīgajām saitēm, kas bija oriģinālajā stāstā, šis nu ir precīzi tas gadījums. Šis būs fantastisks stāsts, ko stāstīt nākošajām paaudzēm, kā kāds drosmīgs jaunais cilvēks, ar kristālskaidru sirdi un šķīstu dvēselīti kā kalnu avota ūdens piliens, devās cīņā ar nelietīgajiem zagļiem un tumšajiem spēkiem. Tev noteikti nākotnē cels pieminekļus un es vispār esmu pārliecināts, ka kopš šīs dienas, ja ne pasaulē, tad vismaz Latvijā ir iestājusies patiesā godīguma ēra.
    Trīsreiz URA, URA, URA! Es uzskatu, ka Tev pienākas Lāčplēša kara ordeņa pirmā šķira (jo galu galā tas taču faktiski ir karš, vai ne?), Trīszvaigžņu ordenis un Darba varoņa nosaukums. Iespējams, ka nākotnē arī kļūsi par māti varoni!

  • sivns  On Oktobris 5, 2008 at 14:30

    Starp citu, manā dienasgrāmatā visi attēli atrodas ar “Autortiesību likuma” 19. panta 6. apakšpunkta noteiktajiem izņēmuma gadījumiem.

    19.pants. Autora darba izmantošana bez autora piekrišanas un atlīdzības
    (1) Autortiesības nav uzskatāmas par pārkāptām, ja bez autora piekrišanas un bez atlīdzības šajā likumā noteiktajā kārtībā:
    1) darbs tiek izmantots informatīviem mērķiem, ievērojot šā likuma 20.panta noteikumus;
    2) darbs tiek izmantots izglītības un pētniecības mērķiem, ievērojot šā likuma 21.panta noteikumus;
    3) darbs tiek reproducēts, lai to varētu izmantot redzes vai dzirdes invalīdi;
    4) darbs tiek reproducēts bibliotēku un arhīvu vajadzībām;
    5) darbs tiek reproducēts tiesvedības mērķiem;
    6) tiek izmantots publiski pieejams vai izstādīts darbs;
    7) muzikāls darbs tiek izmantots valstisku vai reliģisku ceremoniju laikā, kā arī izglītības iestādēs nepastarpinātā mācību procesā;
    8) darbu īslaicīgi izmanto raidorganizācija;
    9) darbs tiek parodēts vai kariķēts;
    10) datorprogrammas tiek izmantotas reproducēšanai, tulkošanai un citādai pārveidošanai saskaņā ar šā likuma 29.pantu;
    11) tiek nodrošināta datorprogrammas sadarbspēja;
    12) darba atsavināšana citai personai notiek atkārtoti, izņemot šā likuma 17.pantā noteikto.
    (ar 22.04.2004. likuma grozījumiem)

    Katrs pats var pārliecināties, ka fotogrāfija ir pavisam publiski pieejama PV mājas lapā. Lielākā daļa citu attēlu man ir no http://www.corbis.com, kur es esmu reģistrēts lietotājs un izmantoju royalty-free attēlus. Es savā dienasgrāmatā nepublicēju audio-ierakstus, kas nebūtu publiski pieejami izpildītāju mājaslapās (es vispār nepublicēju grupu audioierakstus).

  • x-f  On Oktobris 5, 2008 at 14:52

    Hit me, baby, one more time!

    Ar “saderam uz 100 latiem, ka par tevi uzrakstīšu iesniegumu policijā, jo tu man nepatīc” sivns ir izpelnījies 2008. gada iDiota titulu.

  • sivns  On Oktobris 5, 2008 at 15:08

    x_f, a manuprāt, idioti ir visi tie, kas jauc divas lietas:

    (1) Autortiesības
    (2) Nodokli par tukšajiem datu nesējiem

    Manuprāt, šīm lietām nav absolūti nekā kopīga, bet skaitās baigi kruti protestējot pret (2) pārkāpt (1). Tas ir apmēram tas pats, kas protestējot pret policijas darbu, vērsties pret mediķiem. Nevienā brīdī neesmu aizstāvējis (2) ideju.

    Viena lieta, ka visi zog un štrunts ar viņu – lai zog, bet iet un publiski ar to dižoties – kāds es varonis! …jā, iespējams, šai brīdī arī esmu idiots, jo nesaprotu tādas rīcības kruto pusi.

    Šai sakarā var palasīt par spartiešu karavīru sagatavošanas nometnēm, kur viņus regulāri turēja badā, bet izdarīja mājienus, ka sevis pabarošanai var zagt pārtiku, ko viņi arī praktizēja, bet ja spartiešu karavīrs tika pieķerts zogam, tad viņam par to pienācās nežēlīgs sods jeb, citiem vārdiem, kā fabulā par zvirbulīti: “ja esi sūdos līdz ausīm, tad sēdi un nečiepsti!”

  • BlackHalt  On Oktobris 5, 2008 at 15:28

    O, sivns ticis pie jaunas IP un nomainījis savu e-pasta adresi.
    Slēpjas😉

  • BlackHalt  On Oktobris 5, 2008 at 15:35

    Tev tavam Mac datoram ir labāka Mozilla Firefox versija, nekā tā ko Tu tagad tur lieto.
    Iesaki viņiem pāriet uz Mozilla Firefox 3.

  • Alans Milns  On Oktobris 5, 2008 at 16:18

    Liela daļa te vienkārši lamājas (iDiots, u.tml.), bet uz tiem nav ko iespringt.
    Pie kaut kādām patiesībām mēs katrs dzīves laikā nonākam. Jautājums vienīgi – kādus ceļus izvēlamies, vai protam un spējam atrast risinājumu argumentētās diskusijās.
    Ironija ir tāda, ka arī es esmu bijis Gogoļa ielas nodaļā, taču toreiz man bija no kabatas eleganti nosperts maks ar visu-visu. Ja nosper maku citam (kāds pamana, ka viņa autordarbs parādās ne tur, kur gaidīts) – tad tam citam arī jāiespringst. Resp., vispirms vajadzēja darīt zināmu tiem, kuru darbi tika publicēti bez atļaujas. Lai tie tad arī rīkojas. Jo tie Tevi, sivn, nebija deleģējuši aizstāvēt savas tiesības. Vēl vairāk – varbūt viņi bija piekrituši situācijai un neviens par to Tevi nebija informējis…
    Atkārtošos, likumi paliek likumi, bet vēl ir arī lietas pēc būtības.

  • Alans Milns  On Oktobris 5, 2008 at 16:26

    Un, jā, par slēpšanos un blogu slēgšanu var pateikt tikai vienu – no vilkiem baidies, mežā nelien. Lai šī pasaule, kurā neapšaubāmi ir savi likumi, kurus jārespektē tāpat, kā RL likumus, dzīvo savu dzīvi.
    Nu, jebkurā gadījumā, būs vēl iespēja padiskutēt🙂

  • BlackHalt  On Oktobris 5, 2008 at 16:41

    Interesanti gan. Mani notiesāt, bet pats slēgt blogu.
    Tas laikam kaut kāds atkāpšanās ceļš vai kāda cita viltība.

    Nesatraucies, es šīs dažas dienas negulēju😛

  • Mr.Ex  On Oktobris 6, 2008 at 9:52

    Jautri🙂 Ceru ka produktīvi.

  • Mr. Black  On Oktobris 6, 2008 at 10:27

    Tas viss ir suuds! Mani interesee tikai, kur palika varonis sivns? Vai apslapinaja tabureti un ieliidaa stuurii nokauneeties?

  • Papuass  On Oktobris 6, 2008 at 12:04

    sivn, vai gadījumā tā bilde tavā blogā ar sivēntiņu (augšā pa labi) nav zagta? Līdzīgas redzēju Sprīdīša sērijas izdevuma ilustrācijās.

  • Papuass  On Oktobris 6, 2008 at 12:05

    Biju domājis šo bildi: http://sivns.files.wordpress.com/2008/10/piglet_writes.jpg

  • sivns  On Oktobris 6, 2008 at 13:45

    Papuass, tiem kas tankā, varu atkārtot vēlreiz: “Autortiesību likuma 19. panta 6. punkts”.

  • sivns  On Oktobris 6, 2008 at 13:48

    Te kāds vispār ir lasījis Autortiesību likumu un zin par ko pats “diskutē”?

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 14:02

    sivns, parunāsim par faraway kriminālajiem aspektiem?😉

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 14:05

    Vai Tu gribēji izvarot kādu meiteni, izdarīt pašnāvību un paraut mani līdzi?

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 14:17

    Nu, un cik tālu aizrunāsimies?
    Vai tas iesniegums vēl ir policijā, vai tomēr jau ir atsaukts??? Ļoti gribu zināt. Neskatoties ne uz kādiem pantiem. Pat ja par tādu gājienu nāktos samaksāt soda naudu. Ja turpināsiet kā āži, nāksies sarunāt tikšanos “zem sešām acīm”. Ja neesat bābas…

  • sivns  On Oktobris 6, 2008 at 14:27

    Iesniegums policijā nekad nav bijis, jo BlackHalt jau pirmajā naktī izņēma no lapas to komponenti, par kuras atrašanos es iebildu. Es tikai esmu pārsteigts, ka BlackHalt tā arī nav spējis padiskutēt, neizmantojot “sadot pa purnu”-tipa argumentus.

    Kāda kaķa pēc ir vajadzīga visa izglītības sistēma, ja tā producē tikai “izsist zobus”, “sadot pa purnus” un “tu esi idiots” tipa “argumentētājus”?

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 14:35

    A kāda kaķa pēc Tu liec man domāt nezin ko?! Trīs dienas justies kā … Un ne tikai man. Nu tā sagadījās, ka ieraudzīju, bet labi vien bija. Šo to no dzīves atkal sapratu vairāk un vēlētos, lai citi arī saprot.
    Vai “to komponenti, par kuras atrašanos es iebildu” tas iebildums tiešām bija? Un tika “nahrenizēts”? Kur var to BlackHalt lapās ieraudzīt? Ja BlackHalt to izņēma, tad šis jautājums viņam.
    Ar izglītības sistēmu ir sarēžģīti tieši tāpēc, ka tā ir pakārtota šo “likumu” prasībām. Un reti un ļoti maz tiek runāts par cilvēciskajiem aspektiem, kuri, lai cik paradoskāli neliktos, ir pamatā to struktūru darbībai, ko mūsu puse sauc par “noziedzīgajām”. Solīji – izpildi, nodevi – nodevējs, nozagi – zaglis, nozagi nozagto – neesi zaglis. Vienkārši, bet taisnīgi.

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 14:36

    Tad ir iesniegums, tad nav. Nevar saprast kad Tu melo, kad ne.

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 14:36

    Neaizmirsti BlackHalt 100 Ls atdot.

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 16:14

    Drošības un pašaizsardzības dēļ nācās nošifrēt visus diskus ar nedaudz simtu bitu atslēgu.

    Kaut gan šito visu varētu arī izbeigt ne?

  • 100Ls  On Oktobris 6, 2008 at 16:45

    cik noprotu, sivns tagad bh parādā 100 Ls. saistību nepildīšanas gadījumā bh drīks rakstīt iesniegumu🙂

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 18:29

    sivns!
    Es piedāvaju Mieru!

  • sivns  On Oktobris 6, 2008 at 18:44

    Ok, pa rukam!

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 21:38

    Nu, tad beidzot!
    Visu cieņu!

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 22:59

    Alans Milns, pagaidām tas ir tikai apmāns un gaļas pievilināšana.
    Tas nav īstais sivns.

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 23:09

    Nu, tad vismaz Tev.

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 23:11

    Lai gan diez vai no mobilā būs vienmēr viena un tā pati IPa.

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 23:14

    Tā ir Latvijas Nacionala Bilblioteka IP.

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 23:21

    Tu domā, ka, piemēram, dažu minūšu laikā nevar pāriet uz citu IP?:)

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 23:25

    Vçl viens piemçrs🙂

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 23:27

    Vajag vēl?

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 23:31

    Un, ja Tu domā, ka Tavu blogu lasa tikai tādi, kas spējīgi parakstīties ar svešu niku, tad kāda jēga?

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 23:35

    Es krāju IP adreses. Uz manu e-pasta vēstuli sivns nav atbildējis (varbūt pielicis klāt lietai).
    Šis – pēdējais nav sivns.

  • Alans Milns  On Oktobris 6, 2008 at 23:39

    Manējās 3 sakrāji? Varu aizsūtīt vēl dažas. Bet lai paliek. Tas – pēdējais ir sivns. Bet _tajā_ e-pastā visticamāk viņš ieskatās reizi nedēļā, ja ne retāk. Tagad ieskatīsies, droši vien. Man jau arī to e-pastu ir kā dubļu…
    Es vēlreiz izsaku atzinību (ja tas tiešām ir bijis domāts kā rakstīts) par vēlmi lietas kārtot Mierā.

  • sivns  On Oktobris 6, 2008 at 23:55

    BlackHalt, intereses pēc paskatījos to epastu… vai es pareizi saprotu, ka tu piedāvā man miera izlīgumu… ar šantāžas palīdzību? Man pārpublicēt šeit tavu vēstuli? Lūk par tiem SŪDIEM, ko tu man tur raksti gan katrs domājošs cilvēks rakstītu policijā iesniegumu. Vēsā mierā, vecīt, vēsā mierā!

    Un tagad, zaķīt, lasi ļoti uzmanīgi šo te Krimināllikuma (šoreiz vairs nekāda tur štrunta Autortiesību likuma, bet tieši Krimināllikuma) fragmentu:

    “183.pants. Izspiešana

    (1) Par pieprasījumu bez tiesiska pamata atdot mantu vai tiesības uz mantu vai izdarīt kādas mantiska rakstura darbības, piedraudot ar vardarbību cietušajam vai viņa tuviniekiem, piedraudot izpaust apkaunojošas ziņas par cietušo vai viņa tuviniekiem, piedraudot iznīcināt viņu mantu vai radīt viņiem citu būtisku kaitējumu (izspiešana), —

    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz astoņiem gadiem, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas. ”

    LĪDZ 8 GADIEM… CIETUMĀ. Tava tā saucamā mierizlīguma vēstule par visiem 100% atbilst šim te pantam. Ja tāda ir tava izpratne par miera izlīgumu, tad ar saviem 53MB informācijas tu vari iet ieskrieties. Man pietiks ar pārsimts baitiem un atsauci uz šo te 183. pantu Krimināllikumā. Atkārtoju vēlreiz – KRIMINĀLLIKUMĀ.

    Bet pieņemsim, ka man šodien ir labs noskaņojums un es arī no sava mājas datora IP varu vēlreiz atkārtot: “Ok, po rukam!”

  • BlackHalt  On Oktobris 6, 2008 at 23:57

    Visas IP krāju tieši šādiem te gadījumiem. Nu arī sivns. Nav jēgas neko spriest, kamēr sivns nav atbildējis uz epastu.

    Ja notiks 1, tad viss iespējamais par sivns tiks publicēts,
    ja notiks 2, tad nekas netiks publicēts un komentāri slēgti.

    Pēdējo reizi piedāvaju MIERU!

  • BlackHalt  On Oktobris 7, 2008 at 0:00

    sivns, tad atbildi uz e-pastu!
    Skatos, ka tu negribi mieru.
    Es liekas beigās e-pastā Tev pajautāju ne?

  • Alans Milns  On Oktobris 7, 2008 at 0:08

    Es ceru, ka runa tur ir par kaut ko citu nekā 100 Ls. “100 Ls” tēma tomēr ieskanas no sivna puses. Un arī tur var piemeklēt pantus.
    Savukārt, visi šie teksti komentāros var tikt tulkoti uz visām iespējamām pusēm.
    Pārpublicēt “privāto” saraksti🙂 protams, nevajag. Norauj to labāk podā.
    Cilvēki, katram mietam VIENMĒR ir divi gali.
    Lai arī tas miers, ko te izlīgstat ir tāds ļoti šķidrs, bet tomēr miers.🙂

  • BlackHalt  On Oktobris 7, 2008 at 0:08

    sivns, ar tādu reakciju es biju rēķinājies un paredzējis. E-pasts ir raksts tieši šajā garā.

    Es domāju, ka es slēdzu šos komentārus un tālāk visu izlems tiesa.

    Es gan domāju, ka ir iespējams mierizlīgums.

    EOL

  • BlackHalt  On Oktobris 7, 2008 at 0:10

    Alans Milns, e-pastu es nosūtīju atbilstoši cienītā garam.
    Vēlāk visu publicēšu.

  • BlackHalt  On Oktobris 7, 2008 at 0:12

    Bet es domāju, ka Nu man ir jaiet uz policiju!

  • Alans Milns  On Oktobris 7, 2008 at 0:17

    Nu, BH “aktivitātes” jau mani uztrauc stipri mazāk🙂
    Izskatās, ka grib “norakties” ne pa jokam🙂
    Re, kā dzīvē gadās. Vienam cilvēkam skaidro, ka cilvēki lietas mēdz risināt savādāk. Otrs skatās un neko nesaprot.
    Juristi…

  • Alans Milns  On Oktobris 7, 2008 at 0:20

    sivn, atsūti, lūdzu man to e-pastu. Gribas ievērtēt🙂

  • sivns  On Oktobris 7, 2008 at 0:20

    Kādi vēl 100Ls.. Ta man arī 200Ls labam cilvēkam nebūtu žēl, bet saderēšana ir procedūra, kurā viens izsaka piedāvājumu, bet otrs akceptē. Lai arī piedāvājumu izteicu, es nekādu oficiālu akceptu derībām šeit nemanīju un frāzi: “sivns, 100 LS no tevis! Ļoti labi.” uzskatu par atjokošanu nevis par derību slēgšanu.

  • BlackHalt  On Oktobris 7, 2008 at 0:30

    sivns, nu tu ielipi!
    Tagad, ja Alans Milns neiebilst, es turpināšu rakstīt savu blogu un ar Artūru mēs tiksimies tiesā.
    Tev tak patīk piedzīvojumi ne?

  • BlackHalt  On Oktobris 7, 2008 at 0:33

    Ā, un manu e-pastu varat publicēt, ja to ļauj KL.
    Man pašam tas patīk!

  • Alans Milns  On Oktobris 7, 2008 at 0:33

    Alans Milns saka, ka 100 Ls ir jāpārskaita. Un, ja to neizdarīs sivns, to izdarīs Alans Milns. Zaudēt arī jāmāk.

  • sivns  On Oktobris 7, 2008 at 0:42

    Labi, bet ar nosacījumu ka BlackHalt atjauno šī ieraksta oriģinālo izskatu (komponenti nevajag atjaunot), jo derības tika slēgtas tieši par oriģinālu nevis par pašreizējo redakciju. Par šo versiju es nevienu komentāru nebūtu uzrakstījis.

  • Alans Milns  On Oktobris 7, 2008 at 0:52

    Bet kāpēc galu galā kaut kas jāatjauno? Savu taču esi panācis, BH ir labojies🙂 aizvācis visu lieko. Un arī turpmāk viss būs OK. Un arī sivnam būs stipri gājis labumā, pateicoties tam, ka ir BH.
    Tajā e-pastā (interesentiem) nekas nav. Kurš tad nezina, ka sagūglēt var visu, ko var sagūglēt. Un glābiņa tur nav nevienam, ja reiz ko iepostējam vai kaut kur lodājam.

  • BlackHalt  On Oktobris 7, 2008 at 0:54

    Nē, sivns!
    Tiksimies tiesā!
    Es uzskatu, ka Tevi vajag ārstēt Tvaika ielā.
    https://blackhalt.files.wordpress.com/2008/10/tiesnesis.png

  • Alans Milns  On Oktobris 7, 2008 at 1:01

    Ir cilvēki, kuriem ārkārtīgi bieži mainās pieņemtie lēmumi. Vai tas liecina, ka šiem cilvēkiem ir nenoturīga psihe, BH?
    Interesanti, kur palikuši visi Austrumu gudrie, kas te tusēja komentāru pirmsākumos? Kādi vērtējumi šobrīd?

  • sivns  On Oktobris 7, 2008 at 1:01

    Alans Milns, nu ok – lai jau būtu. Es esmu pārskaitījis. Lai tālāk BlackHalt rīkojas kā uzskata par pareizu. Man te vairs nav ko diskutēt.

  • Alans Milns  On Oktobris 7, 2008 at 1:10

    BH, turpini sekot sivnam. Tā ir džentelmeņu cienīga nodarbe.

  • Mr. Black  On Oktobris 7, 2008 at 14:47

    Bērnudārzs😀 bļin, mērās ar mazajām pipelītēm smilšukastē😀

  • Shadowbird  On Oktobris 7, 2008 at 15:20

    Austrumu gudrajiem pohuj, jo sviests kaut kāds. Neko nevar saprast, kas ko par ko grib kam nosūdzēt (sivnam tak esot screenshoti, jo pats paredzēja, ka BH ko tur izņemšot, kur ta tie palika?).

