Atslēdziņa

Man vairakkārt iepriekš un tagad ir bijuši tādi ieraksti vai vēstījumi, kas būtu jāliek aiz atslēdziņas.
Ciberiem (piemērs) tāda ir, bet te, uz wordpress ir tikai paroles iespēja.
Šis ir arī Veidenbauma iespaidā, kaut gan man , ja godīgi, viņs nepatīk. Un tādā garā.

Nu, tad arī jautājums:

Kādā veidā šo atslēdziņu norealizēt uz wordpress.com?

Likt bildes necenzūrvalstīs? Visu rakstīt caur TOR? TOR neko šeit nedod, jo ir zināms autors. Mana lielākā problēma ir tā, ka mani zin un var sameklēt:/

Tā kā es domāju, ka tas varētu būt neiespējams, tad otrs jautājums (versija 2.0 web beta):

Kā un kādu paroli likt atslēdziņrakstiem?

Ja man būtu tāda atslēdziņa, tad es daudz vairāk varētu pateikt par …

Tas nenozīmē, ka es rakstīšu par to/tiem, par ko es esmu galvojis nerakstīt.

Tādas, lūk, pārdomas.

http://www.youtube.com/watch?v=8WTJ2tGhJl4

Te par LNT lietu:
http://www.electricretard.com/0026.html

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

