Princips dzīvē

Maziņa parodija.

Daži papildinājumi:
Isā principa versija:

Bildes no KAROSTA:

Kapēc nemaksāt, ja var maksāt?

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • huha  On Novembris 3, 2008 at 18:08

    🙂

  • peech  On Novembris 3, 2008 at 18:55

    pirmā un otrā video kompilācija būtu ideāla 30 sekunžu varianti:
    Mums gan patīk šis princips: Ubuntu🙂

    P.S. Nost ar to zilo tekstu sakumā🙂

  • BlackHalt  On Novembris 3, 2008 at 19:05

    Ja nu vajag, tad te būs tieši tas frakments:

    [video src="http://bh.id.lv/home/kalnins.wmv" /]

  • cyxob  On Novembris 3, 2008 at 20:10

    skatītāji zālē ekstāzē lauž krēslus!😀

  • Tvinky  On Novembris 3, 2008 at 20:14

    Principi… Kādi nu kuram viņi ir🙂 Par to Ubuntu “iepīšanu” video vienkārši izcili – 10 balles no 10🙂

  • Arnolds  On Novembris 3, 2008 at 23:34

    Man nepatīk tas princips dzīvē, ka Imants Kalniņš un simtiņš viņam līdzīgo ir sen jau ieņēmis krēsla formu.

    Negribu lietot!

  • SabotageStorm  On Novembris 6, 2008 at 15:20

    lai ari esmu pret aka/laa izvirtiibu – man gan liekas ka kalninsh runa par muzikas piratismu. protams ka medijiem to ir erti izmantot bez konteksta ūzvārītas tautu masas kontekstā.

  • BlackHalt  On Novembris 6, 2008 at 15:48

    SabotageStorm, ja runā par principu dzīvē, tad nevajag nekādu kontekstu.

  • MO  On Novembris 6, 2008 at 16:05

    SabotageStorm, tas komentārs ir teikts tieši datu nesēju nodokļa kontekstā. Man arī nepatīk, ka tas nekur nav minēts, bet kritika ir pamatota — uz diskiem var uzrakstīt daudz ko, par ko nav nevienam jāmaksā pilnīgi legāli. Līdz ar to viņa “princips” arī kontekstā ir tikpat tumsonīgs, kā ārpus tā.

  • girts30  On Novembris 15, 2008 at 0:39

    Blackhalt, nu es neaizstāvu Imantu Kalniņu, man ar nepatīk, ka viņš tur tai Saeimā sēž, bet es esmu klausījies daudz Imanta Kalniņa garadarbus (mūziku) un vecīt – tev puika, neklājas viņu apsmiet! Tu savā mūžā neesi sasniedzis un arī nesasniegsi ne 10 daļu no Imanta Kalniņa garīgās kapacitātes un gara darbiem, ko viņš radījis ar savu talantu savā mūžā! Imants Kalniņš ir Leģenda Latvijas Mūzikā, bet kas tu? Kaut kāds blogeris – pelēkā masa Latvijas blogosfērā… Baidos, ka tu Imantam neesi cienīgs pat uzvalku paturēt…:/

  • BlackHalt  On Novembris 15, 2008 at 3:19

    girts30, domaju, ka tagad tU paturēsi manas apenes.
    Done! girts30 tur manas apenes un skrien pēc AK-47.
    Sinočki!

    Zēl, ka es šitos atpalikušos pieagušos nevaru šeit banot ar kukijiem un JS satura nolasaīšanas metodēm.
    http://whois.domaintools.com/78.84.181.128

Trackbacks

  • By Tvinky’s blog » Blog Archive » About principles on Novembris 3, 2008 at 21:40

    […] of the best shows parts was I. Kalniņš (Saeima deputy) speech. Thanks to BlackHalt who made a really cool parody videos about this speech. Here is the shortest […]

  • By Kristapa Kaupes blogs on Novembris 16, 2008 at 2:35

    Runājot par principiem dzīvē…

    Dažiem nepatīk šādi tādi principi. Būtībā man arī ir kāds princips, kas man nepatīk. Man nepatīk tas princips dzīvē, ka cilvēki kaut ko nelieto, bet viņiem par to ir jāmaksā. Tas princips man nepatīk.

    Bet vispārībā ir labi……

