Lielais Brālis jau ir ieradies

Šodien no kāda lasītāja saņēmu šādu e-pastu:

Sveiki!

Izlasiet, lūdzu, pielikumā esošo failu un, ja atradīsiet to par iespējamu, nopublicējiet šo informāciju savā blogā.

Ir laiks atvērt acis.

Jau iepriekš paldies.

Tad nu publicēju:

———————————————-

Lielais Brālis jau ir ieradies

«There are none so enslaved as those

who falsely believe they are free.» Gēte

Visas šīs lietas jau tagad ir ieviestas vai tiek ieviestas tepat Latvijā un vienlaicīgi arī citās pasaules valstīs:

  • interneta satura filtri – tā ir cenzūra, informācijas aprites brīvības ierobežošana. Interneta filtru ieviešanai nav nekāda loģiska pamatojuma un attaisnojuma. Jebkāds potenciāls ieguvums (piemēram, aizbildināšanās ar bērnu aizsargāšanu interneta vidē – kas ir izdomāts vai vismaz monstrozi pārspīlēts drauds) ir krietni mazāks par kaitējumu, ko spēj nodarīt iespēja cenzēt informācijas aprites brīvību (saite: http://www.eps.gov.lv/index.php?1&12&view=news-detail&news_id=779);
  • pašvaldību apvienošana novados Latvijā ir tikai viens no daudzajiem visā pasaulē notiekošajiem varas centralizācijas procesiem. Vēsture rāda, ka varas centralizācija noved pie cilvēku tiesību atņemšanas. Jo vairāk vara ir centralizēta, jo mazāk cilvēkiem ir iespēju kaut ko ietekmēt;
  • citi varas centralizācijas piemēri, kas mums visiem ir zināmi, bet kuriem neesam pievērsuši pietiekamu uzmanību un neesam mēģinājuši loģiski izskaidrot to nepieciešamību un saprast, kādas sekas tie var radīt mums pašiem:

1)      ES: varas centralizācija vistiešākajā nozīmē, kas skar visas cilvēku dzīves jomas;

2)      NATO – militāra centralizācija;

3)      SVF, Pasaules Banka un citas starptautiskas finanšu institūcijas – kontroles par finansēm centralizācija, kurai tagad redzam ļoti spilgtu piemēru – valdības un SVF starpā tiek pieņemti lēmumi, kuriem ir tieša ietekme uz visas mūsu tautas dzīvi, bet par kuriem mums nekas nav zināms – kā var turēt noslēpumā tos plānotos pasākumus, kuri tuvākajos gados noteiks to, kā mēs dzīvosim, aizbildinoties ar kaut kādu neizprotamu slepenību?;

4)      vietējo banku uzpirkšana dažādās valstīs, ko veic rietumu finanšu sistēmas giganti – Latvijā tas jau tuvākajā nākotnē varētu būt «Parex», tādējādi valstī nepaliks nevienas lielas bankas, kas neatrastos rietumu kapitāla kontrolē (līdzīgi darījumi notiek arī citās valstīs);

  • pirkstu nospiedumi pasēs – tie jau tagad ir Latvijas jaunā parauga pasēs. Priekš kam pasēs ir nepieciešami biometriskie dati – kā tie var kalpot cilvēku labā? Tie ir domāti un var tikt domāti tikai un vienīgi cilvēku brīvību ierobežošanai. Amerikā jau tagad tiek ieviestas pases ar RFID mikroshēmām, kā arī tiek veikti eksperimenti ar mikroshēmu implantēšanu cilvēku ķermenī (sk., piemēram, informāciju internetā par Microsoft projektiem (HealthVault datubāze, kas būs spējīga mijiedarboties ar cilvēkiem implantētām RFID mikroshēmām – http://www.theregister.co.uk/2008/12/04/ms_verimed/, http://www.rfidnews.org/2008/11/24/verichip-partners-with-microsoft-healthvault) – vai šāda ir nākotne, kādu vēlamies sev un saviem bērniem?);
  • nesenais skandāls ar Drošības Policijas veikto vārda brīvības ierobežošanu;
  • visu valsts iedzīvotāju attēli digitālā formātā valsts aparāta rīcībā (fotografēšanās pasēm);
  • cilvēku seju automātiskās atpazīšanas programmatūras izmantošana ielas novērošanas kamerās (saite: http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/202024.stm);
  • sekošana cilvēku atrašanās vietām ar mobilā telefona palīdzību (saites: http://www.apollo.lv/portal/news/articles/67887, http://www.mfa.gov.lv/lv/eu/Jaunumi/EKP-pazinojumi-presei/2005/Oktobris/11-1/ u.c.);
  • kāpēc ir vajadzīgi visiem kopīgi ES likumi un konstitūcija, kas skar visas dzīves sfēras, nevis tikai «brīvo tirdzniecību». Tikai tāpēc, lai sagrautu valsts suverenitāti.

Jau tagad, un uz to raidījumā „Kas notiek Latvijā?” norādīja Godmanis („I.Godmanis skaidroja, ka valdības pieņemtā Latvijas ekonomikas stabilizācijas un izaugsmes atjaunošanas programma nav tikai valdības sastādīta, bet veidota ar Starptautiskā Valūtas fonda, Eiropas Komisijas un Zviedrijas valdības „kārtīgu ekonomikas ekspertīzi, kas šajā valstī nekad nav bijusi, un es nezinu, kad būs”. Saite: http://www.knl.lv/raksti/641/), SVF „eksperti” nosaka un arī turpmāk noteiks un kontrolēs mūsu valsts aparāta darbību, faktiski nododot valsts pārvaldību un nākotni ārzemnieku rokās – vai kādam ir pārliecība par to, ka šo ārzemnieku nodomi ir altruistiski? Tādas pārliecības nav un nevar būt; un ja nav, tad kāpēc mēs akli, kā aitas, noskatāmies, kā tiek iznīcināta mūsu suverenitāte un nākotne?

Tieši šādā veidā – pakāpeniski, samta cimdos un aizbildinoties ar tautas interešu sargāšanas nepieciešamību savulaik sākās nacistu totalitārais režīms Vācijā.

BIG BROTHER HAS ARRIVED

Daži resursi internetā:

1) David Icke – Big Brother, the Big Picture
http://video.google.com/videoplay?docid=-4799447112501062338&ei=UOFISaebLY7WiQKSyMX4BQ

2) www.davidicke.com/obama

3) Wake Up Call – Remastered Edition (NEW) – New World Order
http://video.google.com/videoplay?docid=3543161691381895251&ei=B-FISd3WCYiOiQLS4PjuBQ

———————————————-

Šeit būs big_brother – Google Docs versija.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Ģirts  On Decembris 18, 2008 at 10:10

    Tas tiešām notiek,bet iespaidot to nevar…..

  • vdl  On Decembris 18, 2008 at 11:01

    tu vienmeer visu drazu postee ko tev iesuuta?

    par pirmo linku – dereeja aiziet uz to sanaaksmi un tad nebuutu fignja jaadzen

    taalaak droshi vien taadaa pashaa stilaa

    btw peedeejaa laikaa panesushaas sazveerestiibas teorijas blogos – izstaas cilveekiem paaraak daudz briiva laika

  • Latweets  On Decembris 18, 2008 at 11:36

    kārtējie paranoiķa murgi😀

  • anonymous  On Decembris 18, 2008 at 11:45

    vdl, tu tiešām akls esi?

  • inte  On Decembris 18, 2008 at 12:05

    To vdl:

    “par pirmo linku – dereeja aiziet uz to sanaaksmi un tad nebuutu fignja jaadzen”

    Varbūt jūs spēsiet paskaidrot, KĀPĒC ir vajadzīgs tāds instruments kā “interneta satura filtri”? Un sanāksme, par kuru runājat, ir tā, kas saucās “Diskusija par Informācijas aprites ierobežošanu interneta vidē?”

    “taalaak droshi vien taadaa pashaa stilaa”

    Varbūt varat apgalvot, ka kaut viens no punktiem ir meli? Ka Latvijā nav biometrisko datu jaunā parauga pasēs, ka valsts rīcībā nav visu iedzīvotāju digitālo attēlu, ka mēs neesam ES un NATO locekļi, ka SVF mums tagad negatavojas piešķirt kredītu, kura apmērs un noteikumi tautai netiek izpausti (un, ja jūs iedziļinātos vēsturē un mazliet papētītu, kas notiek ar valstīm, kurām SVF iepriekš ir “sniedzis palīdzību”, kuru atmaksāt gluži vienkārši nav iespējams), vai varbūt šodien Saeimā nebalso par teritoriālo reformu un pie Saeimas ēkas piketā nestāv labi organizēta un valdošo partiju sponsorēta jauniešu grupa ar gaisa baloniem un plakātiem “Par reformu”? Vai varbūt saskaņā ar ES prasībām mums (un visiem pārējiem) nebija jāievieš mobilo tālruņu izsekošanas sistēma, lai it kā varētu noteikt zvanītāja atrašanās vietu, zvanot uz palīdzības dienestu (padomājiet, cik nesamērīgs ir šāds pasākums ar to gadījumu potenciālo skaitu, kur šāda iespēja, zvanot uz 112, varētu noderēt, un totāli visu mobilo telefonu īpašnieku valstī izsekošanas iespēja)?

    Un visbeidzot – kādas jums ir problēmas ar sazvērestības teorijām? Visa pasaules vēsture sastāv no sazvērestībām, kuru rezultātā vienmēr ir cietuši cilvēki un sākušies kari (Hitlera partija savulaik pati aizdedzināja Reihstāgu, lai nobaidītu cilvēkus un sagrābtu neierobežotu varu, aizbildinoties, gluži kā Bušs mūsdienu Amerikā, ar nepieciešamību “sargāt sievietes un bērnus” no neredzamā ienaidnieka). Sazvērestības pastāv – sazvērestības biznesā (pārkāpjot monopola likumus, korumpējot ierēdņus, lai dabūtu valsts pasūtījumus utt. utml.), politikā (Z.Bžezinskis ir pats atzinis, ka ASV izprovocēja PSRS invāziju Afgānistānā, lai destabilizētu abas valstis; mazi piemēri pie mums varētu būt Jūrmalgeita, partiju priekšvēlēšanu tēriņu prasību neievērošana, tādējādi ietekmējot “demokrātisku” vēlēšanu rezultātus neatļautā un negodīgā veidā; Hitlera varas pārņemšana Vācijā bija sazvērestības rezultāts; Pirmais Pasaules Karš sākās sazvērestības rezultātā – piemērus var minēt bezgalīgi).

    Tad kāpēc jums liekas, ka visas šīs sazvērestības vēsturē varēja notikt, bet mūsdienās to nav? Vai mūsdienās jūsuprāt politikā un ekonomikā viss tiek darīts tīrā un godīgā ceļā? Jūs nepieļaujat iespēju, ka oligarhi (t.sk. globālo oligarhu ar simtiem miljardu vērtiem resursiem) varētu ietekmēt valsts politiku un ekonomiku? Jūs tiešām ticat, ka, piemēram, Latvijā vara ir tautas rokās?

  • BlackHalt  On Decembris 18, 2008 at 12:06

    vdl, visu nē, bet šis bija interesants.

    Ā, es arī es daudz drazas publicēju. Un tad dzēšu ārā.

  • to vdl  On Decembris 18, 2008 at 12:12

    argumentē kāpēc tā ir ‘figņa’. es arī gribētu ticēt, ka tā nav taisnība, bet notiekošais liecina par pretējo.

  • lilmoder  On Decembris 18, 2008 at 12:27

    Tad nu…
    http://hop.02.lv/JG

  • Latweets  On Decembris 18, 2008 at 12:55

    Varbūt jūs spēsiet paskaidrot, KĀPĒC ir vajadzīgs tāds instruments kā “interneta satura filtri”?

    Kaut vai visādus pedofilus izķertu. Un nevajag teikt, ka viņiem arī pienākas vārda brīvība, paskatīsimies ko tu teiksi kad pedofīls paķers tavu atvasi.

    Es ieteiktu palasīties par to kas ir paranoja un nedaudz atvēsināties.

  • vdl  On Decembris 18, 2008 at 14:18

    sapulcee tika diskuteets par to ir vajadziigi vai nav filtri un par mediju atbildiibu useru postu sakaraa. nevis par to kaadi filtri tiks un kad ieviesti.

    mobilos jebkursh provaideris var izsekot – noteikumi bija par to lai informaaciju piedaavaatu specdienestiem vajadziibas gadiijumaa. bez tam imho uz to attiecaas iespeeja pieprasiit 1x gadaa bez maksas kas/cik ir skatiijies tavus datus.

    par globaalo sazveerestiibas teorijaam – un ja padomaa ka visu kontrolee alienji tad vispaar jaapakaraas vai ne?

  • Shadowbird  On Decembris 18, 2008 at 15:07

    Kaut vai visādus pedofilus izķertu.

    Filtrs neko neķer. Filtrs filtrē. Neļauj tev redzēt to, ko kāds cits ir atzinis par neskatāmu. Sāksies ar bērnu prono, tad būs rasisms, tad nacionālisms, tad vienkārši agresija vai lamuvārdi, tad “valsts stabilitātes graušana” ar šaubām par lata stabilizāciju… neviens no soļiem, relatīvi pret iepriekšējo, nav nekāds lielais, bet kopumā sanāk visprastākā cenzūra, ko kontrolēs, protams, valdība un tie, kam tajā ir gali. Tā nav paranoja, tas ir dzīves fakts, kas jau lēnām tiek ievests visur pasaulē. Ķīna, protams, ir pionieris, bet nu viņi vienkārši ir izlaiduši mūsu īslaicīgo demokrātijas fāzi un palikuši pie totalitārisma, uz kuru dodas arī pārējie.

    Un nevajag teikt, ka viņiem arī pienākas vārda brīvība

    Ikvienam pienākas vārda brīvība. Citādi tā nav cilvēktiesība, bet gan kaut kāda specprivilēģija tiem, kas iekļaujas rāmjos un saka tikai pareizās (ko valdība par tādām atzinusi) lietas.

    paskatīsimies ko tu teiksi kad pedofīls paķers tavu atvasi.

    Es teikšu, ka vajag viņu apcietināt un panākt, lai viņš vairs nepaķer nevienu citu (kastrācija FTW). Es gan neredzu, kā bezvariantu aizliegums man atvērt Wikipēdiju (skat. dažus ierakstus atpakaļ tepat pie BH par situāciju Lielbritānijā) glābs manu bērnu no tās drausmīgās 3%-5% iespējas.

  • Zupa  On Decembris 18, 2008 at 18:23

    Protams, laiks rādīs, kam taisnība un kam nav, bet, ja cilvēki neskatīsies un nedomās līdzi, tad apjās kā mazus ežus. Latvija ir unikāla zeme ar to, ka te valdība var darīt JEBKO. Es ar šausmām atceros I. Emsi kā premjeru, A. Slakteri kā AM un FM (kas ir vispār unikums), E. Repši ar jumtos kāpšanu, A. Štokenbergu, kurš pēkšņi kļuvis normāls (gribētos ticēt, bet, ja padomā ar galvu, tad tās ir tīrākās muļķības, ka cilvēks TIK ĻOTI krasi maina uzskatus), pie kam, TP izskatās, ka uz to reaģē pavisam normāli, arī “dīvaini”, ne? mums vienīgais bonuss ir tāds, ka nav jūtama īpaša propagandas piegarša politikā, bet neskatoties uz to, cilvēkiem ir vienalga.

    Padomju laikos visiem acis bija vaļā, jo režīms jau bija fakts. Tagad visiem acis ir ciet, lai gan cilvēki tiek apzagti vēl vairāk un acīmredzami – viens norauj ūdeni (ar Kalvīša personu priekšgalā), visi maksā, bet neviens tā arī nav izdomājis paprasīt atbildību par kuru tik naski runā tagad Godmanis un kuru ‘garantēja’ Kalvītis. Kur ir atbildība? ar ko viņi atbildēs? pavisam vienkārši – ne ar ko😉 cilvēks tagad saka, ka paliks politikā, lai palīdzētu valstij grūtā situācijā. Es tagad gribētu uzrakstīt to, ko domāju, bet gan jau, ka tad mans komentārs tiks izbanots, citur taču es vairs nevaru izlādēties!

    Atceros, ka Bojārs teica: “vajag valsti nolaist līdz kārtīgam klinķim, lai spicie džeki sakravātu koferus un aiztītos. Tad varēs to visu būvēt no jauna.” Izskatās, ka valsti var arī aizraut podā un visiem viss vienalga. MĒS JAU ESAM TOTĀLOS MĪNUSOS, bet tāpat vienalga, jo domāt ir pārāk grūti.

    Ja Godmanis saka, ka SVF ir lielie ‘eksperti’, lai pakonsultējas ar Strazdu, man šķiet, ka no tā būtu lielāka jēga, bet to taču neviens nedarīs… kāpēc? kauns? patīkamāk ielīst ārzemniekiem pakaļā? kas to lai zina?

  • Latweets  On Decembris 18, 2008 at 21:59

    Ikvienam pienākas vārda brīvība.

    Neaprakstāmi kruta! Vārda u.c brīvības visiem pedofiliem! Lai taču viņi var reiz kā godīgi cilvēki propagandēt seksu ar bērniem, ne?

    Es tagad gribētu uzrakstīt to, ko domāju, bet gan jau, ka tad mans komentārs tiks izbanots, citur taču es vairs nevaru izlādēties!

    Te arī ir tā sāls. Es ticu, ka dzīvē tu esi pietiekami normāls cilvēks, kas pat reizēm māk pateikt lūdzu un paldies. Bet kolīdz tādi it kā normāli cilvēciņi salien internetā, tā viņiem nezin kāpēc gribas uz galda nolikt lielu un smirdīgu kluci. Tip, es te biju. Es ceru, ka pienāks reiz laiki, kad tādi sapratīs, ka atbildība par saviem vārdiem ir jānes vienalga kādā formā tie ir izteikti.

  • Inte  On Decembris 19, 2008 at 1:54

    “Neaprakstāmi kruta! Vārda u.c brīvības visiem pedofiliem! Lai taču viņi var reiz kā godīgi cilvēki propagandēt seksu ar bērniem, ne?”

    Tur ir tā problēma, ka cilvēki tiek speciāli iebiedēti ar iedomātiem vai stipri pārspīlētiem draudiem, lai dabūtu viņu piekrišanu tādiem pasākumiem, kuriem citādi viņi nekad nebūtu piekrituši (skat., piemēram, kādu visatļautību ASV elitei deva “terorisma” drauds – Irāka, Afganistāna, Pakistānas gandrīz regulāra bombardēšana un policejiski pasākumi valsts iekšienē – Patriot Act, kurš atļauj jebkuru pilsoni aizturēt uz neierobežotu laiku, nesniedzot viņam tiesisku aizsardzību, ja viņš tiek turēts aizdomās par terorismu; labs piemērs ir arī vakar sniegtā ANO piekrišana vairāku valstu, tajā skaitā ASV, armijas operācijām Somālijas sauszemē un gaisa telpā, aizbildinoties ar pirātismu – kamon, kā cīņai ar jūras pirātiem var būt nepieciešamas armijas operācijas uz zemes un gaisa telpā?).

    Informācijas aprites ierobežošanai ir fundamentālas sekas un iespaids uz cilvēktiesībām. Un tas nav un nevar būt samērojams ar šādu pasākumu pamatošanai izvēlēto ieganstu. Turklāt, kā pareizi atzīmēja Shadowbird, filtrs neķer, tas filtrē.

  • BlackHalt  On Decembris 19, 2008 at 9:34

    Vienā filmā dzirdēju apmēram šādu jautājumu:

    Kas kontrolēs tos, kas kontrolē tos, kas kontrolē?

  • inte  On Decembris 19, 2008 at 12:18

    😉 Par to, kas tieši ir šīs kontroles piramīdas pašā augšā, protams, var diskutēt. Bet tas, ka tie nav demokrātiski noskaņoti cilvēki, kas kalpo tautai un grib pasauli padarīt labāku etc., arī ir fakts.

  • brutalis-vertikalis  On Decembris 19, 2008 at 12:28

    Inte +1
    Shadowbird +1

    >>Latweets
    Pirmkārt: pedofīls savu noziegumu nepaveic izmantojot vārda brīvību.
    Otrkārt: pedofīlus nav iespējams piefiksēt un izķert filtrējot internetu (tas nozīmē – apgraizot informāciju). To veic ar akurāt kaut ko diametrāli pretēju – ievācot informāciju un to izpētot.

    Verdikts: pedofīlu pieminēšana ir uzskatāms par aizsegu (neizdevušos, vismaz domājoša cilvēka acīm).

  • Kārlis  On Decembris 19, 2008 at 12:50

    Tas viss jau ir zināms. Kur ir risinājumi?
    Vienīgais variants ir izglītot sevi un attīstīt kritisko domāšanu – tādu sabiedrību nebūs tik viegli apkāst. Un tad arī varēs kompetenti izteikties par lietām, par kurām šobrīd daudziem ir vai nu aptuvena vai arī nekāda sajēga. Un tas jāsāk jau skolas solā, nevis lasot alternatīvo sazvērnieku sacerētas skrejlapas*.

    *According to writer David Icke, 7-foot (2.1 m) tall, blood-drinking reptilian humanoids from the star system Alpha Draconis are the force behind a worldwide conspiracy directed at humanity. /wiki/

  • to Kārlis  On Decembris 19, 2008 at 14:10

    Aika [Icke] stāstīto var iedalīt 2 lielās daļās: no vienas puses viņš runā par NWO, no otras – par vairāk vai mazāk ezotēriskām lietām. Kas attiecas uz pirmo – viņš piemin faktus un katrs pats tos var pārbaudīt.

    Kur ir risinājumi? Koncentrēties uz NWO un nodot info tālāk citiem, lai ‘aitu’ paliktu mazāk.

  • inte  On Decembris 19, 2008 at 14:22

    Kārli, pirms kaut ko rakstīt derētu iedziļināties jautājumā. Paraujot vienu ne pārāk objektīvi uzrakstītu frāzi no wiki (sk. Aika dažādās teorijas par cilvēku un tā vietu Visumā iekš Google Video, t.i., sk. to, ko viņš pats saka, nevis to, ko par viņu saka citi) un uz tās pamata apšaubot visu, ko cilvēks saka par politiku, ekonomiku un socioloģiju (t.i., par ar garīgo pasauli tiešā veidā nesaistītām lietām), sevis teikto pamatojot ar daudziem vispārzināmiem faktiem, nav gudri.

    Tā ir mūsu sabiedrības lielākā problēma – akli noraidīt jebko, kas ir pretrunā ar “oficiālo versiju”. Tajā pat laikā “oficiālās versijas” patiesumu neviens nekad nav pārbaudījis un arī nevar pārbaudīt. Viss, kas cilvēkiem ir zināms, ir tas, ko publicē presē. Un, cerams, jums nav šaubu par to, ka prese nav neatkarīgs un neieinteresēts demokrātijai kalpojošs un informācijas brīvo apriti veicinošs medijs?

    Un visbeidzot – kādēļ jums traucē izteikumi par ķirzakām?😉 Jūs taču neapgalvosiet, ka, piemēram, ja cilvēks tic Dievam (kura pastāvēšana ir tāds pats ezotērisks jautājums kā ķirzakas-mutanti) vai demokrātijai ASV (doesn’t exist), tad nevar ticēt neviena viņa vārdam?

  • Shadowbird  On Decembris 19, 2008 at 15:56

    Neaprakstāmi kruta! Vārda u.c brīvības visiem pedofiliem! Lai taču viņi var reiz kā godīgi cilvēki propagandēt seksu ar bērniem, ne?

    Tieši tā. Ikvienam ir jāļauj izteikt savi uzskati, lai cik tie arī nebūtu debīli. Veselam ķermenim no baktērijām nav jābaidās, tās imūnsistēmu tikai stiprina. Tāpat veselai sabiedrībai nav jābaidās no atsevišķiem ekstrēmistiem — vai tie būtu pedofīli, rasisti, nacisti vai reliģiskie fundamentālisti — jo viņu izlēcieni un sabiedrības nosodošā reakcija skaidri parādītu, ka vēl esam puslīdz veseli. Kā var noteikt, ka kaut kas ir labs, ja nav sliktā, ar ko salīdzināt?

    Tu, šķiet, esi viens no tiem rozā naivuļiem, kas ir iedomājušies, ka runas brīvība ir kaut kas jauks, mīļš, silts un pūkains, kad “sliktie” tur muti, bet “labie” apmainās ar apsveikumu kartiņām un pieklājības frāzēm. A vot skuju. Runas brīvība ir nepatīkama, kaitinoša un brīžiem pat bīstama ideja. Bet tik un tā kudīš labāka par alternatīvu (“1984” — tava ideālā pasaule, kur nevienam nav atļauts teikt neko slimu vai citādi nepareizu).

  • N.R.  On Decembris 19, 2008 at 16:09

    Ja kāds nevēlas redzēt kādu pr0n, tad tam ir paredzēti browseru filtri, lai lietotājs pats izvēlas.

  • hlorofils  On Decembris 19, 2008 at 17:47

    Likums par obligātām mikroshēmām suņiem Latvijā [kaut kur bija ziņa, ka ir atlikts]:
    http://www.lv.lv/index.php?menu=doc&sub=pp_skaidrojumi&id=183141

  • BlackHalt  On Decembris 19, 2008 at 20:17

    inte, te ir tā, ka, ja ir divas saites, tad tas nonak moderētajos komentāros.
    Es to neizdomāju.

  • Inte  On Decembris 20, 2008 at 23:19

    Tiem, kam joprojām šķiet, ka New World Order ir tikai baumu līmenī – intervija ar režisoru Aaron Russo (interesanti, īpaši daļā par demokrātiju):

    http://video.google.com/videoplay?docid=5420753830426590918&ei=xEdNSYrTII2siALv8sXICw&q=nwo

  • Jānis  On Decembris 21, 2008 at 0:08

    Tas, ka Dimiters ir šo pārpublicējis savā blogā vien ir labs rādītājs par šī satura kvalitāti. Un tiešām tas pats jautājums – vai tiešām publicē visus sūdus, man līdz šim ierakstam likās, ka esi saprātīgāks.

    Konspirācijas teorijas ir eksistējušas gadsmitiem un jo mazāk īstas informācijas, jo vairāk vietas konspirācijas teorijām. Der noskatīties kādu no tām filmām, vislabāk man patika kur režisors bļauj ruporā tajā finanšu saietā – “es neesmu tavs vergs”. Un lai arī kā gribētos izspiest kādu faktu no tā visa, neizdodas, jo daud kam nav apakšā nekādu faktu, tikai fantāzija un dažādi “psiholoģijas testa pleķa” redzējumi.

  • Inte  On Decembris 21, 2008 at 0:52

    To Jānis:

    Mghm, vai jūs tiešām uzskatāt, ka viss tas, kas netiek uzsvērts mainstream medijos, ir meli un izdomājums? Vai mēģinājāt pārbaudīt faktus jeb tikai noraidāt, nemaz nemēģinot iedziļināties?

    Biometriskie dati, ES, NATO, Pasaules Banka un SVF, implantējamās mikroshēmas (sk. saiti augstāk – pagaidām tās tiek ieviestas suņiem, bet ASV jau ir tikuši tālāk – vai ir kaut viens racionāls pamatojums tam, kāpēc ES direktīvas pieprasa, lai visās ES dalībvalstīs, t.sk. Latvijā, suņiem tiktu implantētas mikroshēmas? Vai ES vispār ir kāds sakars ar mikroshēmu esamību vai neesamību Latvijas suņos?), interneta filtri, cilvēku seju digitālo attēlu bāze utt. utjp. – tie visi ir fakti, par ko var pārliecināties, izmantojot šeit rakstā un komentāros minētās saites, kā arī veicot meklēšanu Google.

    Vienkārši ir pienācis laiks sākt uzdot jautājumus, nevis uztvert visu, ko jūs redzat/lasāt ziņās, par patiesību pēdējā instancē. Nevajag ticēt sazvērestību teorijām – jums ir prāts, jums ir internets (nezinu, vai ir arī laiks😉, pārbaudiet pats.

  • Jānis  On Decembris 21, 2008 at 9:14

    Jā, tas ir fantastisks jaunums, ka par naudu var k-ko nopirkt un par lielu naudu var nopirkt k-ko vairāk. Tas ir fantastisks jaunums, ka liela nauda var finsēt karus pasaulē abās frontes pusēs, tas ir nedzirdēts, ka haosa situācijas ir labākais laiks, kad sagrābt vairāk. Kas tur jauns vai nedzirdēts, vai nezināms – nekas.
    Un ja pēc 10-50 vai pārsimts gadiem tavām atvasēm pēc dzimšanas implantēs mikročipu – arī tur Tu neko nevarēsi padarīt. Neko, jo sabiedrības doma uz to jau būs noskaņota.

    Un dienas beigās, vai tas traucēs taisīt,dzemdēt,audzināt bērnus, maksāt dzīvokļa un auto kredītu, sapņot par siltām pludmalēm un pārcelšanos un Jaunzēlandi (zinam jau kapēc). Atbilde – nē – tas netraucēs.

    Nu uzdot jautājumus, jēga ta’ kāda – nekāda – k-kas ar ko aizpildīt savu brīvo laiku un iespējams pārvērsties par to zem deguna murmulējošo,nemazgāto cilvēku kādas pilsētas ielās. 🙂

    Skeptiski raudzīties uz lietām un kritiski izvērtēt ir katra paša ziņā, un to darot ir interesantāk dzīvot un tas, iespējams, palīdz izprast lietas nezinot patieso informāciju, bet nevajag visur saskatīt un bāzt iekšā tās konspirācijas teorijas. Kādreiz dedzināja “raganas”, jo bija palaizta konspirācijas teorija, ka viņas “piebur” sliktas lietas. Un kāda no tā gudrība? – Nekāda – konkrētā laika cilvēku tumsonība, tieši tāpat kā tagad. Ak dievs, čipi suņos – woow – man bail. Vai tu tiešām iedomājies, ka ja kāds vēlētos Tevi konkrēti izsekot vai nogalināt – nu ļoti vēlētos – tad to nevarētu izdarīt un par to neviens neko neuzzinātu – pilnīgi neko. Satraucies labāk par to!😀

  • Latweets  On Decembris 21, 2008 at 12:35

    Tāpat veselai sabiedrībai nav jābaidās no atsevišķiem ekstrēmistiem — vai tie būtu pedofīli, rasisti, nacisti vai reliģiskie fundamentālisti — jo viņu izlēcieni un sabiedrības nosodošā reakcija skaidri parādītu, ka vēl esam puslīdz veseli.

    nu re, pie mums pietiek nopublicēt kārtējo konspirācijas teoriju, lai sabiedrībā panestos verbālā diareja ar saitēm uz zeitgeist u.c figņu. Es neteiktu, ka mūsu sabiedrība ir spējīga kritiski izvērtēt vienu otru ekstrēmu uzskatu.

    par sunīšiem un implantiem, piedodiet, te es ņirdzu skaļi😀 Labi zinu cilvēkus, kas šim pasākumam ir bekgraundā, es droši varu apgalvot, ka tas ir biznesa projekts nevis kārtējā židu—masonu konspirācija.

  • Inte  On Decembris 21, 2008 at 14:02

    To Jānis

    Tieši to šī sistēma arī veicina – lai katrs domātu tikai par sevi. Taču pareizi ir domāt par to, kas ir taisnīgs, nevis par to, kas ir izdevīgs tieši tev.

    Sistēma nestrādās, ja cilvēki sapratīs, ka netaisnība pret vienu ir netaisnība pret visiem, ka netaisnība pret viņu ir netaisnība pret tevi.

    Pirkt auto un sapņot par siltām pludmalēm nav cilvēka dzīves mērķis.

    Kā teica Martin Niemoller:

    “First they came for the Communists,
    and I didn’t speak up,
    because I wasn’t a Communist.
    Then they came for the Jews,
    and I didn’t speak up,
    because I wasn’t a Jew.
    Then they came for the Catholics,
    and I didn’t speak up,
    because I was a Protestant.
    Then they came for me,
    and by that time there was no one
    left to speak up for me.”

    Peace😉

  • Jānis  On Decembris 21, 2008 at 14:59


    Jā, tā bija un tā būs.

    Un iedomāties, ka nevar būt vēl viens komunisms vai fašisms ir naivi. Un iedomāties, ka vari k-ko tur mainīt arī ir naivi.

    20 gadsimta režīmi ir tikai tie ko mēs zinām, 19gs bija savi. Esmu drošs, ka nav bijis neviena gadsimta, kur nebūtu kari un masu slepkavības, tāda ir cilvēka daba, tik tālu nu evolūcija mūs ir atvedusi, bet ne tālāk.

    Un tā vienmēr būs, ka par naudu varēs nopirkt lietas, par lielu naudas lielas lietas. Tā nu tas pasaulē ir iekārtots, tā tas ir bijis, ir pašlaik, un visticamāk būs vienmēr. Un es nerunāju par korupciju, bet gan par to, ka naudīga indivīda intereses ar pareizu PR uzvarēs pār masas interesēm. Un arī tur tu neko nevarēsi padarīt, ja attiecīgām pārmaiņām būs nobriedis sociālais konteksts, tā kā tagad terorisms un tehnoloģiju attīstība. Uguni var izmantot, lai sildītos un lai izpostītu…

  • Inte  On Decembris 21, 2008 at 16:34

    To Latweets:

    “par sunīšiem un implantiem, piedodiet, te es ņirdzu skaļi😀 Labi zinu cilvēkus, kas šim pasākumam ir bekgraundā, es droši varu apgalvot, ka tas ir biznesa projekts nevis kārtējā židu—masonu konspirācija.”

    Jūs labi zināt tos cilvēkus, kas šim pasākumam ir bekgraundā visā Eiropā? Jo Latvijā mikroshēmas dzīvniekiem tiek ieviestas saskaņā ar Eiropas regulām, nevis pēc mūsu vietējas iniciatīvas.

    Paskatīties, kā izskatās dzīvnieku sertifikāts saskaņā ar Regulu (EK) Nr. 998/2003 var šeit:

    ec.europa.eu/food/animal/liveanimals/pets/sanco10767r4_lv.doc

    Un šeit var iepazīties ar attiecīgajiem MK noteikumiem:

    http://www.likumi.lv/doc.php?id=174140

    Bet dzīvnieku mikroshēmas ir tikai viena maza daļa no tām dīvainībām, kas notiek visās dzīves sfēras.

    Un te var palasīt par to, kā RFID mikroshēmas tiek implantētas cilvēkiem:

    http://money.cnn.com/2004/08/05/commentary/ontechnology/rfid/

    P.S. var smieties par t.s. “sazvērestību teorijām”, bet jums ir prāts, jums ir piekļuve informācijai visā pasaulē (internets) – nav jau grūti sākt vismaz uzdot sev jautājumus par notiekošo. Pareizie jautājumi būtu “vai es tiešām saprotu, kas tieši tiek darīts un kādiem mērķiem tas ir domāts?”, “vai tas tiešām ir vajadzīgs?”, “vai skaidrojums, ko par šo iniciatīvu sniedz valdība vai atbildīgās institūcijas ir loģisks un šķiet pietiekams?”, utml.

    Nevajag ticēt sazvērestību teorijām, taču patstāvīgi domāt līdzi notiekošajam gan vajag.

  • Viela pārdomām  On Decembris 22, 2008 at 3:10

    Intervija ar uzbrukuma galveno “vaininieku” http://www.geeman-headquarters.com/page456.html
    Norāde uz īstajiem organizētājiem (kā viņi savādāk to varēja zināt)? http://www.youtube.com/watch?v=X63CQ-dXkwU

  • korkijs  On Decembris 22, 2008 at 20:19

    black, nezinu, no kurienes ir tevis dzirdētais citāts, es atcerējos un atradu līdzīgu no Enemy of the state, 98 gada filmiņas:
    – We knew that we had to monitor our enemies. We’ve also come to realise that we need to monitor the people who are monitoring them…
    – Well, who’s gonna monitor the monitors of the monitors?

    Par pašu diskusiju, kas te izvērtusies – es viennozīmīgi ar lielām aizdomām un nepatiku skatos uz jebkādiem informācijas pieejamību ierobežojošiem risinājumiem, šai gadījumā – interneta filtriem. Tīri retorisks jautājums – kā garantēt to, ka reiz http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights nenonāk blacklistā?

  • BlackHalt  On Decembris 23, 2008 at 9:09

    korkijs, jā, tā arī ir tā tā filma http://en.wikipedia.org/wiki/Enemy_of_the_State_(film)

  • BlackHalt  On Janvāris 6, 2009 at 0:05

    Quis custodiet ipsos custodes? is a Latin phrase from the Roman poet Juvenal, variously translated as “Who watches the watchmen?”, “Who watches the watchers?”, “Who will guard the guards?”, “Who shall watch the watchers themselves?”, or similar.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Quis_custodiet_ipsos_custodes%3F

  • 6zlwfg  On Jūnijs 11, 2009 at 20:51

    dsfsdfs67877 test test

Trackbacks

%d bloggers like this: