Padedzina

1.
M.Zanders: Zvans politiķim
pingviniem.lv?

hope

2.
[…] esmu pārliecināts, ka lielāku agresivitāti no policijas puses lietot nebija nepieciešams. Vecrīgas teritorijā, kurā ir bruģis, šauras ielas, lietojot ūdensmetēju, asaru gāzi, gumijas lodes un citus speciālos līdzekļus – iespējams, mums šodien nāktos runāt arī par cilvēku upuriem […]

Gu-mi-jas lo-des ne-bi-ja.

fail

3.
Pingvīni!

pingvini

Obamicon.Me – My Profile

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Mikus  On Janvāris 21, 2009 at 7:38

    Sen tak ira http://solijumi.lv/

  • Arnolds  On Janvāris 21, 2009 at 10:02

    Jau gribēju Atkritumu Andrim piezvanīt un parunāties.

  • Renards  On Janvāris 21, 2009 at 23:29

    neesi memļa, raksti 7 lietas!🙂

  • BlackHalt  On Janvāris 22, 2009 at 1:12

    Renards, ko Tu gribi par mani uzzināt?
    Man būtu 777 lietas.
    Tās trakākās es negribu rakstīt, jo to var izmantot dažādi maniakāli šizofrēniķi (G2G “Notiesā blogeri”) pret mani.

  • Renards  On Janvāris 22, 2009 at 17:12

    da kaut vai to ka tu straadaa jeee peee.

  • BlackHalt  On Janvāris 22, 2009 at 17:25

    Renards, es nestrādāju jeee peee.

  • diablo  On Janvāris 23, 2009 at 23:25

    BlackHalt, šizofrēniķi neitiesā. Tiesā tiesa.
    Tava pastarā diena ir pienākusi. Beidzot Tev būs iespēja apzināties 100 Ls patieso slogu :))))
    Tev ir 24 stundas laika, lai izdzēstu šo blogu. Pēc tam es atbrīvošu 100% enerģijas un 100% informācijas, lai tevi uz visiem laikiem noslaucītu no zemes virsas.
    Runā, ka pēc Einštenina teorijām tik vien kā puteklīts masas tika pārvērsts enerģijā, lai noslaucītu no Zemes virsas Hirosimu un Nagasaki. Tagad tāds puteklīts (liktens) piemklējis arī tevi. Laiks norēķināties… DIABLO! :)))

  • BlackHalt  On Janvāris 28, 2009 at 7:58

    diablo,
    Klausos, mans kungs!

  • SkaKri  On Janvāris 29, 2009 at 12:41

    “Spermas fetišs”, lol.
    Interesants komentārs. Lika aizdomāties.

