pingviniem.lv atbalsta Linux

Šī ieraksta jēga ir Nasing spešal.
Man patīk, ka par lapas logo tika izvelēts Tukss. Es ceru, ka tas netiks nomainīts uz daudz smukāku.

pingviniem.lv

Es īsti nesaprotu paralēlo domēnu jēgu:

pingviniem.info
un
pingvīniem.info

Un RSS (uz to ī saiti nelieku, Googles dēļ) es ieteiktu kaut kā salabot, jo mana sliktā pārlūkprogramma tādus īīīīīīī ne pārāk saprot.

Vispār, ieteiktu to pingvīniem.info redirektēt uz kādu no normālajiem pingvīnu domēniem, jo patiesībā tas pingvīniem.info nav nekāds pingvīniem.info, bet gan http://xn--pingvniem-9nb.info/

not pfund

No SEO viedokļa ir labāk, ja ir viens domēns.
Labi, es saprotu, ka no represiju viedokļa arī ir labāk viens domēns (klik un nav .lv). Tad varētu atstāt arī to otru bez tā fak’ ī.

Vot! W00t! EOF

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Jeremy  On Janvāris 23, 2009 at 2:22

    Skuju viņi dabūs pingviniem.lv🙂
    Paskaties, kam tas pieder.

  • BlackHalt  On Janvāris 23, 2009 at 3:03

    A, kas ir viņi?

  • sidid  On Janvāris 23, 2009 at 10:30

    uz apakšējā linka klikojot rss darbojas🙂
    http://pingvīniem.info/?feed=rss2

  • BlackHalt  On Janvāris 23, 2009 at 13:33

    sidid, nedarbojas, ja nospiež no FF uz RSS ikonas, kas ir tir pa labi adressbarā.
    Pārveidojas par URL-encode.

  • Atis  On Janvāris 23, 2009 at 19:24

    Par Tux gan viedokļi dalās.. Aigarius piemēram uzskata ka tas rada negatīvu tēlu :s Vispār ir gan doma pie vizuālā izskata piestrādāt un jau ir apsolīts cits pingvīn-logo.

    Ar tiem vārdiem pamazām sāku kāpt uz grābekļiem. Kāda daļa lapas tāpat tiek/tiks turēta uz pingviniem.info, nezinu kā jums, bet man patīk uzrakstīt latviski “pingvīniem”. Bet nu visiem feediem utt vajadzētu strādāt arī uz “pingviniem”.

    Kāpēc vairāki? Nu kāpēc nepaņemt ja par 50 santīmiem gabalā dod🙂

  • Atis  On Janvāris 23, 2009 at 19:25

    P.S. kas Tev tā par firefox versiju ka nestrādā? Cik atceros vienīgās problēmas savulaik bija uz IE5😀

  • Janks  On Janvāris 23, 2009 at 23:29

    Ati, problēmas ir ar FF 3.0.5.
    protams, Tu vari paņemt gan pingvinus, gan pingvīnus, bet saliec tā, lai tas ar garumzīmi pāradresējas uz to, kam garumzīmes nav. lai nav haoss.

  • cyxob  On Janvāris 24, 2009 at 0:02

    man arī negāja rss iekš google account. izlaboju pingvīniem uz pingviniem un nu viss šancē. paldies!

  • Atis  On Janvāris 24, 2009 at 3:39

    P.P.S.

    vispār labāk lietot pingvīniem (vai pingviniem) .info nevis .lv, jo lv zona vēl nav apmaksāta. Nezinu vai saņemšos iztērēt 18 latus par diviem .lv domēniem ja divus .info dabūju par latu😀

