Rozā pantera – Baigi lunkanā

Uztaisīju jaunu sadaļu WTF?
Tur pukstēšu dažādas WTF ekrānbildes.
Pirmais WTF:

glabvalsti.lv

glabvalsti.lv

Cūkmenu un Čaku Norisu izdzēsa, bet es paredzu jautrību.
Kaut kāda humora lapa.

glabvalstilv_sviests

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Arnolds  On Janvāris 28, 2009 at 14:44

    Nezkapēc man liekas, ka aiz šī weba stāv Ēriks Stendzenieks ar savu brāgu. Jo web dizains aizdomīgi atgādina http://www.esparmieru.lv/

    Protams var būt, ka es kļūdos.

  • bonkajs  On Janvāris 28, 2009 at 14:59

    šitāds LOL… es arī paredzu jautrību un domāju pienācis laiks to veicināt, lai krīzes skartie neķeras pie pārlieku radikāliem paņēmieniem bēdu slīcināšanai😀

  • BlackHalt  On Janvāris 28, 2009 at 15:04

    Es tik krītu no krēsla.

    Goiko Mitičš
    Vkisu laiku slavenākais indiānis. Prasmīgi šauj ar loku + zirgs saprot ko viņš saka! Var dabūt pīpējamo un šņjaucamo. Godīgs līdz vēmienam. Vienmēr nedaudz iesvīdis

    Arnolds Š.
    I’ll be back🙂

    Salvis Ceriņš
    Izveidojis visiem noderīgu web lapu izvietošanu ht tp://www.no.lv/

