Lats


The Pirate Bay – The world’s largest BitTorrent tracker

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • krauklis  On Februāris 21, 2009 at 8:03

    rauj jumtu😀

  • Arnolds  On Februāris 21, 2009 at 14:23

    Kad klausos albumu – parasti noskipoju šito dziesmu. Vismīļākā man tomēr ir Japānas himna.

    Pidari – atcēla Rīgas koncertu.

  • Arnolds  On Februāris 25, 2009 at 0:37

  • BlackHalt  On Februāris 25, 2009 at 4:01

    Šahisti:

  • Andža  On Februāris 27, 2009 at 0:54

    haha, vai rm -rf * kaut ko atgādina?
    BlackHalt, man linux ir tikai kādu nedēļu, tāpēc es, neko ļaunu nedomādams, tiešām ierakstīju to Tavu iepostoto komandu sev terminālī, kā Tu biji ieteicis, lai gan man jau likās, ka tur kaut kas jocīgs varētu būt. Nu un nekas īpašs, tikai izdzēsās viss mājas mapes saturs. No vienas puses – es esmu idiots, ka rakstu linux ļoti spēcīgajā konsolē komandas, par kuru darbību es neko nezinu, jo tikai apgūstu to, kas Linux tāds vispār ir. Es esmu idiots, ka iedomājos, ka linux ļaudis ir jauki un vienmēr izpalīdzīgi, ka viņu teiktajam un rakstītajam var ticēt. Ja man radīsies vēl kādas problēmas ar linux, es diez vai atbildi meklēšu googlē, ubuntu forumos vai kkur citur, jo ja nu tur kāds uzpūtīgais, “profesionālais, nenormāli pieredzējušais linux māsters un hakeris” atkal iebāž kādu tipa visiem zināmu rindu, kā nevajag rakstīt? Es drīzāk pāriešu atpakaļ uz Tevis tik ļoti nīsto (visticamāk, jo rādās, ka linuxieši ienīst) windows xp operētājsistēmu, jo to es kaut cik pārzinu, un tajā man neviens tādas muļķības neiesmērēs. DOS atļauj diezgan ērti atgūt izdzēstos failus, bet linux nē. Jā, jā, es esmu idiots, Linux nav man domāts, linux ir domāts tikai svētajiem, nenormāli krutajiem hakeriem utt. No otras puses Tu esi idiots, jo Tu izmanto savas zināšanas un citu cilvēku nezināšanu pilnīgi bezjēdzigā ļaunuma nodarīšanā. Kāds īsti Tev būtu labums no tā, ka kāds, piemēram es vai kāds cits jauniņais Linux pasaulē, patiešām ierakstitu savā terminālī šo rindu? Es ienīstu tādus cilvēkus kā Tevi. Baigais jociņš, haha. Es nevis apsmeju citu cilvēku nezināšanu un viņiem mācu vai iesaku rīkoties nepareizi, bet gan palīdzu un saku pareizi, ja vien zinu pareizo veidu vai atbildi (piem pagājšgad programmēšanas eksāmenā es sēdēju pa vidu 8 cilvēkiem un paspēju izrēķināt gan savu, gan visus viņu variantus. Viņi visi eksāmenu nokārtoja). Paldies par vērtīgo mācību, turpmāk es būšu uzmanīgāks ar savu Linux, neticēšu vairs internetam un vispār varbut pāriešu atpakaļ uz sev un ļoooti daudziem citiem pazīstamo, pasaulē populārāko un ierastāko operētājsistēmu. es ceru, ka starp iznīcinātajiem failiem nebija kāds man ļoti svarīgs dokuments saistībā ar studijām. Nu tā jau ir – mūžu dzīvo, mūžu mācies. Un man likās, ka latvieši ir labāki…

  • BlackHalt  On Februāris 27, 2009 at 2:28

    Nezinu, kādā sakarā Tu man to rm -rf * te tagad bāz degunā.

    Uz Linux, parasti, cilvēki lasa help failus.

    Uz Windows neviens pat nezin F1 taustiņa jēgu.
    F1 taustiņš Windows lietotājam ir visaputējušākais.

