Jesus Christ Superstar

Ak, jā!
Citreiz pievērsīsimies arī vokāli instrumentālajam ansamblim Coldplay, kas man īsti neiet pie sirds, bet tagad – Jesus Christ Superstar!


YouTube – jesus christ superstar laibach

Vidusmēra Viedoklis » Blog Archive » Kā AKKA/LAA čakarē nevainīgus cilvēkus
Coldplay | Kārļa piezīmes, atzīmes, pazīmes, nozīmes un citi zvēri

Pagaidām man nav precīza informācija par to, kādu Coldplay video gabalu ir jāievieto šajā blogā.

Te bauslis:

Ja šo pievērs,
Tad apsolu,
Ja mani neiespundēs,
10 jauni blogi vietā augs.
Un vārds mans tad vairs nebūs BlackHalt (pēc šī vārda jūs pagaidām mani identificējat).

Paskatīsimies cik tālu latvju (arī ar lielo L) korupcija var iet.

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • x-f  On Marts 2, 2009 at 13:09

    Pičiņu-pačiņu Guntaru Račiņu!

