Kurā lapā es dzirdu šo mūziku?

Šis ir paplašināts komentārs Zvērināta advokāta viedoklis par AKKA/LAA | Pods.lv pukstam.

Tad ja ir tā embedētā sāaite.
Teiksim jūsu blogā ir embedētā sāāāite.
Es nospiežu šo plei.
Kurā bl.. ē .. ēsot kurā lapā es dzirdu šo mūziku?
Esot jūsu lapā!

http://video.leta.lv/video/index.html?xml_id=7763

Kurā lapā es dzirdu šo mūziku, kas ir dokumentēta, zemāk, ekrāntēlos?

akka-laa-video-1

akka-laa-video

akka-laa-page-info

BUJ (FAQ):

1. Esot kurā lapā es dzirdu šo mūziku?
AKKA/LAA lapā https://akka-laa.lv/

2. Kādu pārlūkprogrammu Tu izmanto?
Es izmantoju Mozilla Firefox.

3. Vai Mozilla Firefox ir legāls?
Jā.

4. Vai šo video var var redzēt bez spaciāla Flash spraudņa (plugin)?
Nē.

5. Vai šis Flash spraudnis noklusēti ir uzstādīts manā Mozilla Firefox pārlūkprogrammā?
Nē.

install-missing-plugins

6. Vai šo spraudni es varu uzstādīt nezinot administratora, superuser paroles?
Nē.

superuser

7. Vai Flash spraudnis ir legāls?
Jā.

8. Es uzstādīju Mozilla Firefox un Flash spraudni, bet video akka-laa.lv lapā neredzu. Kas man vēl ir jādara?
Jāuzstāda Greasemonkey papildinājums un šis JavaScript kodiņš.

9. Ko dara Greasemonkey papildinājums?
Allows you to customize the way a webpage displays using small bits of JavaScript.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/748

10. Vai Greasemonkey papildinājums ir legāls?
Jā.

11. Vai “šis JavaScript kodiņš” ir legāls?
Jā.

12. Vai es pats varu mainīt “šis JavaScript kodiņš”?
Jā.

13. Vai es ar savu Lynx (web browser) pārlūkprogrammu varu skatīties video akka-laa.lv mājaslapā?
Nē. Lynx neprot attēlot Flash.

14. Vai Lynx atbalsta HTTP?
Jā. Lynx atbalsta Gopher, HTTP, HTTPS, FTP, WAIS, un NNTP.

15. Man Tavs variants nepatīk. Nosauc vēl vismaz divus veidus, kā skatīties mūzikas video akka-laa.lv lapā!
Source for “AKKA/LAA + Youtube” – Userscripts.org,
AKKA/LAA youtube proxy « AKKA/LAA youtube proxy.

16. A, ja nu…?

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Papuass  On Marts 26, 2009 at 15:55

    Vēl jau var https://akka-laa.lv/ ielikt hosts failā uz citu serveri🙂
    Bet tas jau tāds gandrīz proxy variants ir.

    • BlackHalt  On Marts 26, 2009 at 16:17

      Secure Connection Failed.

      akka-laa.lv uses an invalid security certificate.

      The certificate is only valid for http://www.akka-laa.lv

      (Error code: ssl_error_bad_cert_domain)

  • SVILPE  On Marts 26, 2009 at 21:42

    Archijs sāka un tu pabeidzi.🙂
    http://archija.info/dump/akkalaa.html

  • Kaspars  On Marts 26, 2009 at 22:26

    Beigsies ar to, ka sakasīsies autortiesību aizstāvošās iestādes no dažādām valstīm… reāli akka var pīkstēt tikai par lv autoriem. Par ārzemju autoru darbiem lai pukst attiecīgo valstu kantori.
    YouTube bez emocijām piegriezīs skābekli LV tāpat kā Anglijai… tad varēsim draudzīgi nolinčot akka/laa…🙂

  • Sarky  On Marts 27, 2009 at 2:02

    ROFL

    .. un attiecīgi, Tev, Blackhalt, tagad draud kriminālatbildība par AKKA/LAA mājaslapas modoficēšanu

    Es nospiežu šo plei.
    Kuru bl.. ē .. kuru mājaslapu jūs esat uzlauzis?
    AKKA/LAA mājaslapu!
    (c)kāda duma agnese

    /me gārdz

  • ivanZ  On Marts 27, 2009 at 9:45

    Poh**jā uz “vietu, kurā tiek atskaņots video”. Vairāk fascinē “licenzes trūkums YouTube Latvijā”. Es hujeju, dārgā redakcija. YouTubam nav licenzes atskaņot latviešu izpildītājus, nevis darboties LV teritorijā, tādēļ atļaušos tikai vēl vienu teikumu – “Dārgā Agnese Kārše un AKKA/LAA! Grāmata “Internet for Dummies” ir pieejama tikai par 1$!” http://jcut92.ecrater.com/product.php?pid=2459660

  • rutube.ru  On Marts 27, 2009 at 10:58

    nu tad vietā nāks http://rutube.ru/

  • Salavecis  On Marts 27, 2009 at 16:53

    Viens piemērs: Skan mūzika, es braucu garām ar auto, atveru logu un dzirdu mūziku.
    Kur es klausos mūziku? Pareizi – ērti iekārtojies savā mašīnā.

  • Jonis  On Marts 28, 2009 at 0:06

    ^^ šis ir reāli labs piemērs!😀

  • SVILPE  On Marts 28, 2009 at 15:29

    Blackhalt, kadus Firefox pluginus tu lieto?🙂 uzraksti ja nav gruti

  • SVILPE  On Marts 28, 2009 at 17:01

    aa un veel, kads plugins rada build versiju?

    • BlackHalt  On Marts 30, 2009 at 8:12

      about:config

      • SVILPE  On Marts 30, 2009 at 15:20

        Nu ka about:config es zinu, bet kada opcija tieshi?

        Un kadi firefox plugini?😀

  • Nu ebxc  On Marts 30, 2009 at 11:51

    Vai draugiem.lv tika saņemts brīdinājums? Un vai draudzīgo slēgs? :>

  • psc  On Marts 31, 2009 at 13:00

    😀 http://www.lnt.lv/lv/shows/tbalss/comments/

  • TEST^  On Aprīlis 2, 2009 at 16:36

    offtopic, kadel meloji??

