Draugu Fabrika

Kurš ir papus Draugu Fabrikā? :D

Kurš ir papus Draugu Fabrikā?😀

Draugu Fabrikas tops

Draugu Fabrikas tops

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Vigants  On Jūlijs 7, 2009 at 0:04

    Tomēr atkodi kā automatizēt un apiet skaitīšanas sistētēmu!🙂

    Es gan uzrāvos uz to, ka pazaudē “vergus” … tobiš kāds man nopērk draugus, bet naudu man neieskaita😦 laikam jau servera gļuks.🙂

    • zhagata  On Jūlijs 7, 2009 at 17:34

      Hmm, man pat ir tā, ka ne tikai neiskaita naudu, bet es vēl iedzīvojos mīnusos 0_0

  • Sigita Kirilova  On Jūlijs 7, 2009 at 1:14

    Kā arī domāju, ka tev ir pilnīgi lieki dzēst (tb blurot) savu vārdu tajā topā, jo to VISI redz😀

    Man pat bija saruna, kurā izskanēja teikums – nu jā, BlackHalt jau pirmais, diez kā viņam tas izdodas ?? !! (sarkasma pilns teikums)😀

  • Sandis  On Jūlijs 7, 2009 at 12:43

    Tu man arī piederēji😀

  • Rigunito  On Jūlijs 8, 2009 at 8:56

    eu..
    kā tu tu panāca ka enerģija aizgāja mīnusā??
    es arī gribu😀😀

    • BlackHalt  On Jūlijs 8, 2009 at 15:45

      Viena un tā paša POST atkārtošana.

      • Lerijs  On Jūlijs 14, 2009 at 12:33

        Kā to var izdarīt iekš FLASH ?

  • Rigunito  On Jūlijs 8, 2009 at 20:07

    Ar refresh pogu nesanāk… bet nu nekāds IT cilvēks arī neesmu.. tāpēc laikam arī nesanāk😀

  • Sub-Zero  On Jūlijs 8, 2009 at 23:51

    tu domā power-on-self-starting? iisti nesapratu kā..😦

  • Jānis  On Septembris 20, 2009 at 12:39

    nezinu es uzlieku makrosu un reāli pa 4stundaam var dabuut miljardu😀

