Ubuntu 9.10 (Karmic Koala)

Nu jau vakar oficiāli iznāca Ubuntu Linux jaunākā versija 9.10, kas ir viena no labākajām Operētājsistēmām pasaulē. Protams, ka arī iepriekš bija iespējams testēt šo Ubuntu dažādās beta versijās un piedalīties kļūdu labošanā.

Daudzi raksta visādus blablabla, es teikšu, ka ar Ubuntu nav neatrisināmu problēmu!
Protams, ka ir dažādi citi Linux (un *nix) risinājumi, bet Ubuntu ir populārākais un tādēļ tas arī ir jāatbalsta!
Savulaik notestēju arī Slackware, SuSE, PC-BSD utml. un varu veltīt tikai tos labākos vārdus OSS attīstībā. Arnold! Arī OpenBSD nav aizmirsts!
Bet nu – Ubuntu!
Mani subjektīvie Ubuntu uzstādīšanas ieteikumi:

* Izdarīt visu datu rezerves kopijas;
* Izdarīt vismaz /home un konfigurācijas datņu rezerves kopijas;
* Izvēlēties pareizo laidienu (32bit vai 64bit);
* Pierakstīt, izdrukāt maksimāli sava datora parametrus;
* Aizmirst Win, jo to var palaist caur VirtualBox, un visu sistēmu veltīt Ubuntu Linux;
* Nespļaudīties!

Bilde:
ubuntu

Download Ubuntu | Ubuntu

Both comments and trackbacks are currently closed.

Komentāri

  • Tower_9  On Oktobris 30, 2009 at 9:07

    Vakar uzliku uz notebook – tīri OK, pat nedaudz sakoptāks par iepriekšējo. Godīgi sakot visiem iesaku sākt domāt par pāriešanu no Mazā Mīkstā uz Ubuntu, tiešām cilvēki pacentušies.

  • Arnolds  On Oktobris 30, 2009 at 10:44

    Daudzi raksta visādus blablabla, es teikšu, ka ar Ubuntu nav neatrisināmu problēmu!

    +1

  • munky  On Oktobris 30, 2009 at 13:36

    Pēc updeita kaut kā nepalaižas vairs😀
    Vajadzēs clean install uztaisīt.

  • Atis  On Oktobris 30, 2009 at 15:26

    Updeitojās lieliski, pārsteidza ka defaultā ir Firefox 3.5, un šis man piedāvāja importēt Shiretoko (betas) settingus.

    • BlackHalt  On Oktobris 30, 2009 at 17:54

      Viņi ilgi marinēja to FF 3.5 un teica, ka būs kā noklusēts tikai šajā ubuntu versijā.

      • marexz  On Novembris 1, 2009 at 21:18

        es slackware un NetBSD lietoju.
        Neko jau nesaku par ubuntu, bet ne priekš manis, nemāku es tos visu next next un finish spaidit🙂

  • marexz  On Oktobris 30, 2009 at 18:04

    Nepatīk man Ubuntu, vnk neiet pie sirds, laikam esmu stagnāts

    • BlackHalt  On Oktobris 30, 2009 at 19:42

      Kas Tev patīk?

      • marexz  On Novembris 1, 2009 at 21:19

        b|ed ne tur komentu pievienoju😀
        tā ir ka dzer lēto vīnu

  • Reinis I.  On Oktobris 31, 2009 at 11:49

    Pff, tajā Noobuntu nav pat Aero.

  • usins  On Oktobris 31, 2009 at 21:31

    Reinis I- es tev 5 minūšu laikā dabūšu aero un OSX apvienojumu😀 un to izdarīšu Linux garā- bez maksas!

  • Kubiksovs  On Novembris 1, 2009 at 8:26

    Ehh, dēļ Lightroom, PS un Illustratora esmu spiests sēdēt uz tās atejas ko tautā sauc par Windows. Ja tie nemaisītos, momentā pārietu uz Ubuntu. Manuprāt, vizuāli vispatīkamākais un praktiskākais no visiem OS.

  • ēbrejs  On Novembris 9, 2009 at 18:46

    “Pff, tajā Noobuntu nav pat Aero.” Es ar biju vīlies, “start” pogu nevar atrast😦

  • t  On Novembris 9, 2009 at 19:37

    Ka izlaboji fontus uz Ubuntu?

  • qwerty  On Marts 6, 2010 at 9:07

    Pedejais normalais Window, manuprat, bija XP.

    Vista bija murgs.

    Windows 7 netaisos i meginat.

    Ka alternativas nu figure: Apple vai Linux, konkreti Ubuntu.

    MS bus pasi sevi iedzinusi kakta.

  • igo-  On Marts 27, 2010 at 14:25

    nevajag ieciklēties, visas os ir labas, ikdienā lietoju gan arch, gan debian, gan win7 un xp. pie visiem suudiem vainiigigas ir tikai liikas rokas, os izstraadaataaji nevar radiit idealu produktu, nedziivojam taks alises briinumzemee.

